آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

شش امتیاز در دو هفته؛ سِر جلال حسینی

کاپیتان پرسپولیس درخشان‌تر از همیشه

تدبیرشرق/سومین برد پیاپی پرسپولیس در شرایطی در این فصل رقم خورد که بار دیگر ضربه تمام کننده سیدجلال حسینی امضای برد سرخ‌ها بود.

اگر خبرنگاران ورزشی در اواخر فصل گذشته آرام آرام به خود جرات می دادند که درباره خداحافظی سیدجلال حسینی سوال کنند، نمایش این فصل آنها را حتی در پرسیدن این سوال مردد می کند. بنابراین زمانیکه سیدجلال خود را به میکسدزون می‌رساند تا همان حرف‌های همیشگی‌اش را رو به دوربین‌ها تحویل خبرنگاران بدهد، صحبت درباره چگونگی دیرپایی او در عرصه فوتبال خواهد بود. سوال مهم از او همین است؛ چطور ممکن است بازیکنی در این سن و سال تا این حد برای تیمش مهم باشد.

سیدجلال حسینی که بعد از غیبت در جدال با آلومینیوم اراک که با شکست این تیم نیز همراه شد، از دیدار مقابل ماشین سازی به ترکیب این تیم بازگشته، آنها در غیاب محمدحسین کنعانی زادگان و در حالیکه از کمال کامیابی نیا به عنوان بازیکن مکمل سیدجلال حسینی بهره می‌برند، به سه کلین شیت و سه برد متوالی دست یافته‌اند.

کاپیتان باتجربه سرخ‌ها همانند دیدار با تراکتور با پرشی جالب توجه بالاتر از مدافع مامور مهارش، ضربه سر غیرقابل مهار خود را به سمت دروازه کوبید تا اینبار نوشی صوفیانی هم همانند محمد رضا اخباری شاهد شادی گل کاپیتان 39 ساله حریف باشد. مدافع باتجربه سرخ‌ها که پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، بعد از چهارمین قهرمانی پیاپی همچنان با عطش سیری ناپذیر خود به دنبال موفقیت‌های بزرگتر است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا