آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

افتتاح پروژه‌های بخش خصوصی توسط دولت در آستارا

پروژه‌های بخش خصوصی

سه پروژه بخش خصوصی با اعتباری بالغ‌بر 63 میلیارد تومان در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور «ارسلان زارع» استاندار گیلان در شهرستان آستارا به بهره‌برداری رسید

به گزارش تدبیرشرق، سه پروژه بخش خصوصی با اعتباری بالغ‌بر 63 میلیارد تومان متشکل از هتل و مجموعه ورزشی و تفریحی سه ستاره پرشین، کارخانه جوجه‌کشی و استخر شنای سرپوشیده آریا در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور «ارسلان زارع» استاندار گیلان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مسعود الماسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در آیین افتتاح کارخانه جوجه‌کشی اطلس اعتبار هزینه شده جهت بهره‌برداری از کارخانه فوق را 34 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: با افتتاح این کارخانه برای 98 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت‌های جدید شغلی فراهم شده است.

مسعود حلاج‌پور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان نیز در آیین افتتاح هتل و مجموعه ورزشی و تفریحی سه ستاره پرشین، میزان اعتبار هزینه‌شده جهت بهره‌برداری از مجموعه ورزشی و تفریحی، فوق را 12 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: برای 15 نفر اشتغال‌زایی شده است.

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در آیین افتتاح استخر شنای سرپوشیده آریا با بیان اینکه جهت بهره‌برداری از استخر فوق 17 میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: کافی‌شاپ، استخر کودکان، تونل مه، سالن بدن‌سازی، اتاق ماساژ ازجمله بخش‌های استخر شنای سرپوشیده آریا است.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در آیین افتتاح استخر شنای سرپوشیده آریا اظهار کرد: در نهمین دوره از ایام‌الله دهه فجر این توفیق را داشتیم که با حضور در غربی‌ترین نقطه از استان گیلان در آیین بهره‌برداری از سه طرح کشاورزی، گردشگری و ورزشی شهرستان آستارا حضور داشته باشم.

عباس صابر نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا پیش از این، تعداد طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در ایام‌الله دهه فجر را ۲۷ طرح با اعتباری بالغ‌بر ۷۱ میلیارد تومان در بخش‌های عمران راه‌های روستایی، مسکن مددجویی، ورزشی، گردشگری، آموزشی، طرح‌های آب‌خیزداری عنوان کرده بود.

بهره‌برداری از طرح‌های احداث شبکه و تقویت برق، ۱۸ واحد مسکن مددجویی، 19 پروژه آموزش و پرورش دیدار با خانواده شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب، برپایی مدرسه انقلاب، ، رژه قایق سواری، طرح لاله‌های روشن، تجلیل از دام‌داران و کشاورزان نمونه از برنامه‌های ستاد گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان آستارا بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا