آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

لشکر نادر با ضربه آرش شکست خورد/پیروزی شهرداری آستارا در مقابل رایکا بابل

شهرداری آستارا

دیدار دو شهرداری آستارا و رایکا بایل در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، شهرداری آستارا و رایکا بابل، دریکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته یک امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ در این مصاف هر دو تیم برای ماندن در کورس تیم‌های بالای جدول به سه امتیاز نیاز داشتند که در پایان این بازی، شهرداری آستارا موفق شد با نتیجه ۲-۱ حریفش را شکست دهد.

پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا برای این بازی آیدین مسعودی، محمد آزادطلب، یاشین سزاوار، سعید دلاور، آرمین منفرد دوست، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری، پویا گلدوست، محمد ابراهیم رضازاده، آرش افشین و پژمان ثباتی را به زمین فرستاده بود.

نادر دست‌نشان سرمربی رایکا نیز برای این دیدار سعید ابراهیم‌پور، جواد شفیعی، امیرحسین نادم، رضا نبی زاده، شاهین عباسیان، میثم کریمی، امین رضایی، صیاد کوکبی، حسین رسولی، جواد غلامی و علی خسرونژاد را در ترکیب قرار داده بود.

این بازی که قرار بود در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شود و همه علاقه‌مندان به این تیم نیز شاهد اولین حضور آبی پوشان آستارا در زمین شهر خودشان بودند مثل هفته‌های گذشته مجدد در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد تا دل‌تنگی علاقه‌مندان شهر بندری آستارا طولانی‌تر از گذشته شود، هوادارانی که به دلیل شرایط موجود بیماری کرونا در کشور حتی باوجود میزبانی شهر خود نیز نمی‌توانند مسابقات را از نزدیک مشاهده کنند.

 نادر دست‌نشان که با تیم‌های گیلانی و به‌خصوص شرایط استادیوم‌های گیلان آشنایی کاملی داشت تیمش بازی را در ابتدای کار در دست گرفت و همان ابتدای کار چند موقعیت نصف و نیمه گل هم داشت درحالی‌که یاران پایان رأفت نیز دست‌وپابسته نبودند جواب حملاتی تیم رایکا را با موقعیت‌های خطرناک دادند.

بازی درحالی‌که توپ در اختیار یاران رایکا بود باکمانه شدن به سر مدافع شهرداری آستارا یاشین سزاوار برخورد و در عین ناباوری درون دروازه خودی قرار گرفت تا در دقیقه ۴۱ بازی، یاران رایکا بابل با یک گل از میزبان خود پیشی بگیرند.

در ادامه آبی پوشان آستارا دست روی دست نگذاشتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند که راهی به سمت دروازه نداشت و نیمه اول را با همان یک گل به پایان رساندند.

اما در نیمه دوم بازیکنان پایان رأفت باانگیزه بیشتری پا به میدان گذاشتند و بازی را با حملات خود آغاز کردند و تمام توپ‌ها در این حملات به مهاجم اول تیم یعنیآرش افشین ختم می‌شد.

در چند صحنه بازیکنان آستارا توپ را تا پشت محوطه جریمه تیم حریف هدایت کردند ولی دست‌خالی به زمین خود برگشتند تا جایی که یک فرصت عالی در دقیقه ۵۵ نصیب آرش افشین بازیکن تمام‌کننده شهرداری آستارا شد که به یک ضربه دقیق و استادانه توپ را به قعر دروازه رایکا فرستاد تا دوباره امید شهرداری آستارا زنده شود.

پنج دقیقه بعد محمد ابراهیم رضازاده بازیکن خوش تکنیک شهرداری آستارا روی اشتباه مدافعین رایکا صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دروازه نماینده مازندران در لیگ یک را گشود تا نتیجه دو بر یک به سود نماینده استان گیلان شود.

بابلی‌ها پس از دریافت این گل سعی کردند که گل‌های خورده را جبران کنند و حملات متعددی روی دروازه شهرداری آستارا ایجاد کردند که روی یک صحنه دروازه بان شهرداری آستارا آیدین مسعودی موقعیت گل صد درصد را با آمادگی تمام از مهاجمین حریف گرفت تا یکی از بهترین بازیکنان این دیدار پس از آرش افشینلقب بگیرد.

شهرداری آستارا در پایان این دیدار با ۲۱ امتیاز از ۱۳ بازی هم امتیاز با فجر سپاسی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم جدول جای گرفت و با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد و رایکا نیز با همان ۱۶ امتیاز در رتبه یازدهم جای گرفت.

هفته آینده شهرداری آستارا در خرم‌آباد میهمان خیبر خواهد بود و رایکا بابل نیز از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا