آخرین خبرهااستان ها

مرزهای خشکی و دریایی گیلان در امنیت کامل هستند

تدبیرشرق/سرهنگ علی ندرخانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: وفاداری به اصول و آرمان‌های انقلاب و تبعیت از ولایت‌فقیه رمز اقتدار، ثبات و امنیت کشور است.

وی ایجاد یاس و ناامیدی در بین نسل جوان، ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب و بدبین کردن مردم نسبت به ولایت‌فقیه از توطئه های دشمنان دانست و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت بازخوانی و تبیین دستاوردهای ۴۲ ساله نظام و انقلاب اسلامی است.

جاشنین ستاد مرزبانی استان گیلان مرزهای خشکی و آبی استان گیلان را در امنیت کامل دانست و تصریح کرد: این اقتدار و امنیت به برکت انقلاب، خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور ملت در صحنه‌های مختلف ملی و دینی به دست آمده و باید قدران آن باشیم.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی این شهرستان در محل فرمانداری امنیت را زمینه ساز توسعه و آبادانی کشور دانست و اظهار کرد: دولت و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موضوع حفظ و برقراری امنیت در تمام نقاط مرزی کشوری جدیت کامل دارد.

عباس صابر ضمن‌تاکید بر اهمیت جلوگیری از از تخطی از قانون و لزوم تامین امنیت به خصوص در مرزها با هدف جلوگیری از پدیده شوم قاچاق تصریح کرد: ما به عنوان مرزبانان غرب استان حساسیت ویژه‌ای بر نقاط مرزی داریم و با جان و دل از تمام مناطق مرزی کشور دفاع می‌کنیم.

به گزارش فارس، در پایان مراسم، ضمن‌قدرانی از زحمات سرهنگ نوذر مرادی فرمانده پیشین هنگ مرزی شهرستان آستارا، سرهنگ هادی قاسمی با حکم فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرپرست جدید هنگ مرزی این شهرستان منصوب و معارفه شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا