آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

پای سازمان بازرسی کل کشور به ایران پوپلین باز شد/ تعیین تکلیف وضعیت واگذاری کارخانه خواسته کارگران

ایران پوپلین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نخستین بازدید از شرکت‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذاری گیلان وارد ایران پوپلین و از نزدیک با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شرکت و همچنین مشکلات کارگران با خبر شد.

به گزارش تدبیرشرق، در جریان سفر یک‌روزه رئیس دستگاه قضا به گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشان، رئیس بازرسی کل کشور نیز وارد گیلان شد تا با حضور میدانی بخشی از مشکلات استان موردبررسی فوق‌العاده قرار بگیرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نخستین جریان بازدید خود وارد مجتمع کارخانه‌های ایران پوپلین شد و از خطوط تولید آن بازدید کرد.

ایران پوپلین ازجمله کارخانه‌هایی است که در سایه عدم نظارت و سوء مدیریت در واگذاری‌ها ظرفیت اشتغال و تولید آن به‌شدت کاهش یافت.

درویشان در جمع کارگران ایران پوپلین نیز حاضر شد و به دغدغه‌های آن نیز گوش کرد.

افزایش حقوق و دستمزد، تثبیت و پایداری ظرفیت اشتغال، تزریق سرمایه در گردش و از همه مهم‌تر تعیین تکلیف وضعیت واگذاری کارخانه مهم‌ترین خواسته کارگران ایران پوپلین بود.

بنگاه‌داری مدیران بانکی ایران پوپلین تخلفی آشکار است که تا به امروز دستگاهی نتوانسته مقابله با این تخلف مشهود شرکت هلدینگی زیرمجموعه بانک ملی کند و انتظار می‌رود که بنا بر درخواست کارگران و کارشناسان اقتصادی با سروسامان بخشیدن به وضعیت واگذاری کارخانه به فرد دارای اهلیت به وضعیت این کارخانه رسیدگی شود تا ایران پوپلین به‌روزهای خوب خود برگردد.

به اذعان آیت‌الله رئیسی چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از کارشناسان قضایی و حقوقی دستگاه قضا در گیلان حضور یافته و ضمن بازدید از ۳۱ حوزه قضایی استان، مشکلات را در اختیارش قرار داده‌اند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا