آخرین خبرهااجتماعیخبر داغ

بهره‌برداری از ۳۲ طرح عمرانی در آستانه‌اشرفیه

طرح عمرانی

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در این دهه ۳۲ طرح عمرانی در بخش‌های روستایی، خدماتی، درمانی، کشاورزی، عمران شهری و عام‌المنفعه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تدبیرشرق, حمید رضایی، با بیان اینکه در دهه فجر پروژه‌های مهمی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: از چند ماه گذشته روسای ادارات و مسؤولان شهرستان آستانه‌اشرفیه در تلاش برای جذب اعتبارات در راستای افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه فجر بوده و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در این دهه ۳۲ طرح عمرانی در بخش‌های روستایی، خدماتی، درمانی، کشاورزی، عمران شهری و عام‌المنفعه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از اهداف مهم در افتتاح طرح‌های مختلف در این شهرستان را توجه به ایجاد اشتغال دانست و افزود: در تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه و برای ۱۴۸ نفر به‌طور مستقیم شغل دائم ایجاد می‌شود‌.

رضایی با اذعان‌ به اینکه در دوران تحریم طرح‌های عمرانی خوبی در کشور و استان گیلان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در چند سال اخیر کشور در سخت‌ترین شرایط تحریمی بوده و بااین‌حال در این مدت طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی و علمی در کشور و گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا