آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

ظرفیت هتل‌های کیش تکمیل شد

هتل‌های کیش

رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: از آذر تاکنون هیچ اتاق خالی در هتل‌ها وجود ندارد و ضریب اشغال هتل‌ها به ۹۸ درصد رسیده است.

مسیح الله صفا با قدردانی از فعالان حوزه گردشگری، کارکنان مرکز بهداشت و سلامت جزیره و بیمارستان برای فعالیت‌های پیشگیرانه در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: خوشبختانه با کنترل و نظارت مسئولان و اهتمام جدی برای رعایت قوانین بهداشتی شرایط به گونه‌ای شد که از آذر تاکنون هیچ اتاق خالی در هتل‌ها وجود ندارد و ضریب اشغال هتل‌ها به ۹۸ درصد رسیده است.
رئیس جامعه هتلداران کیش از مسافران، گردشگران و ساکنان کیش خواست با رعایت جدی موارد بهداشتی، جزیره کیش را در پذیرش مسافر به میزان بیش از ۹۰ درصد ظرفیت هتل‌ها تا ایام نوروز یاری کنند، تا این رونق بخشی از ضرر و زیان فعالان عرصه گردشگری کیش را که ناشی از شیوع کرونا بوده جبران کند.
وی گفت: اسفند سال گذشته که ویروس کوووید ۱۹ در سرتاسر دنیا شیوع پیدا کرد، تمامی فعالیت‌های گردشگری جزیره کیش به ویژه پذیرش مسافران در هتل‌ها به طور کامل متوقف شد.
صفا افزود: پس از تلاش بی وقفه دست اندر کاران مبارزه با ویروس در همه نهادهای جزیره، در خرداد آمار بسیار خوبی از ورود مسافر و اشتغال هتل‌ها گزارش شد، اما متاسفانه در بازه زمانی تیر تا شهریور امسال به دلیل عدم آگاهی کافی و کم توجهی کارکنان هتل ها، خدمه و ساکنان در رعایت اصولی قوانین بهداشتی، مجددا مجبور به جلوگیری از فعالیت‌ها شدیم که این امر موجب کاهش ورود مسافر شد

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا