آخرین خبرهااستان هااسلایدر

عده ای افراد زبون از آمدن بایدن خوشحالی می کنند | رجال سیاسی نباید این قدر ترسو باشند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت:

تدبیرشرق/آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناهان اظهار کرد: ۲۶ دی ماه سال ۱۳۵۷ یادآور خاتمه دوران ستم شاهی و طاغوت چند هزار ساله در ایران است و مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) طومار رژیم شاهنشاهی در این کشور را پیچیدند.
وی به ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و افزود: به همه هیات های عزاداری، علما و مداحان توصیه می کنم که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مراسم شهادت فاطمه زهرا(س) را احیا کنید.
امام جمعه رشت با اشاره به سخنان بسیار سودمند مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه جاری به مناسبت قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶، بیان کرد: از روزی که آمریکا با سازوبرگ جدید در جامعه جهانی مطرح شد به غیر از جرم و جنایت از این کشور مشاهده نکردیم.
آیت الله فلاحتی به اتمام ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا اشاره کرد و گفت: از رفتن ترامپ گاودوش و آمدن بایدن اظهار خوشحالی نمی کنیم زیرا آمریکای مستکبر مایه نفرت دنیای اسلام به ویژه ملت ایران است.
وی با بیان اینکه عده ای افراد زبون در جامعه اسلامی از آمدن بایدن ابراز خوشحالی می کنند، تصریح کرد: همانگونه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار و عجله ای نداریم.
نماینده ولی فقیه در گیلان به محقق نشدن ۹ شرط مقام معظم رهبری در نشست های برجامی اشاره کرد و افزود: آنها که در نشست های برجامی به شرط های رهبر معظم انقلاب عمل نکردند باید در دادگاه جمهوری اسلامی پاسخگو باشند و در پیشگاه ملت ایران محاکمه شوند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ایران به تمام تعهدات برجامی خود عمل کرد اما در مقابل دشمن تحریم را افزایش داد، اظهار کرد: آنها که می گویند اگر آمریکا برگردد ما نیز بر می گردیم به معنای ایستادن در مقابل رهبری است.
وی، مردم ایران را ملتی شجاع دانست و خاطرنشان کرد: برخی از رجال سیاسی نباید این قدر ترسو باشند زیرا اگر مومن از یک سوراخ گزیده شود نباید دیگر از آن سوراخ ورود کند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران در سایه اهل بیت(ع) امروز از همه دوران قدرتمندتر است، تصریح کرد: ایرانی ها مردمی بصیر و فهیم هستند.
آیت الله فلاحتی با بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی، بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تربیت شدگان محضر آیت الله مصباح یزدی بود و جامعه ایرانی اینگونه شخصیت ها را دارد که مایه عزت بشریت است.
وی همچنین پیرامون عفت، حیا و شرم در راستای سبک زندگی اسلامی گفت: چشم چرانی یکی از بدبختی های روحی و روانی انسان محسوب می شود و بسیاری از دردهای اجتماعی ناشی از این امر است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پوشش مطرح شده در اسلام برای سلامت انسان و جامعه است، اظهار کرد: رقابت بر سر زیبایی نخستین اثر بی حجابی، بی بندوباری و بد حجابی در جامعه است ضمن اینکه اثر دیگر بی حجابی این است که جلوه گری زن موجب کاسته شدن از ارزش او در جامعه می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا