آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سرپرست فرمانداری شفت در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان مطرح کرد:اهداف انقلاب باید به زبان نو و بدیع برای نسل جدید تبیین گردد

انقلاب

در شهرستان شفت تمامی ادارات باید با وحدت و همدلی برای انجام امورات مردم تلاش کنند تا شهرستان مسیر توسعه یافتگی را هرچه بهتر و سریعتر بپیماید

حضور پرشور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف ضامن بقای نظام و سربلندی آن در عرصه های بین المللی است

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شفت عصر روز یکشنبه ۲۱ دی ماه به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمده ایم تا مقدمات سالگرد جشن پیروزی انقلاب را فراهم آوریم. وی با اشاره به زوایایی از ریشه های تاریخی و سیاسی انقلاب اسلامی ایران ، آن را منشاء آزادی خواهی در منطقه قلمداد نمود و تاکید کرد: اهداف عالیه و مفاهیم انقلاب باید به زبان نو و بدیع برای نسل جدید تبیین گردد ؛ چرا که نسل امروز متفاوت از نسل های قبل است و گسست نسل ها ، گسست گفتمان ها را در پی داشته است و وظیفه ماست تا انتقال مفاهیم و ارزش ها را به این نسل انجام دهیم.

محمد حسن پور با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی (ره) بر عنوان «جمهوری اسلامی ، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» اظهار داشت: این تعبیر به معنای آن است که حضرت امام هم بر جمهوریت و حضور مردم تاکید داشته اند هم بر جنبه الهی و اسلامی نظام ؛ ما نیز در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب باید هر دو جنبه اساسی نظام را مدنظر قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت حضور پرشور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را ضامن بقای نظام و سربلندی آن در عرصه های بین المللی برشمرد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه مبارکه فجر تصریح کرد: دهه فجر امسال از چند جهت مهم است ؛ نخست بیماری کرونا و این ویروس منحوس که تمام مردم جهان را با خود درگیر کرده است ؛ این مساله نباید مناسبت ها را تحت الشعاع قرار دهد ؛ بلکه ما باید با تغییر شکل ظاهری برنامه ها ، به سمت برنامه های نمادین و بهره گیری از بستر فضای مجازی در این خصوص برویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر افزود: کارگروههای بیست و دو گانه ستاد دهه فجر حلقه واسطه بین مردم و ستاد هستند و باید بستر مشارکت مردمی در برنامه ها را فراهم آورند.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شفت در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است ؛ یکی از نکاتی که حضرت امام همواره بر آن تاکید داشته اند و یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی بوده ، وحدت اقشار و وحدت کلمه است. هر جا هم که این اتفاق افتاده است شاهد نتایج موثری بوده ایم ؛ در شهرستان کمتر توسعه یافته شفت نیز تمامی ادارات باید با وحدت و همدلی برای انجام امورات مردم تلاش کنند تا شهرستان مسیر توسعه یافتگی را هر چه بهتر و سریعتر بپیماید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا