آخرین خبرهااستان هاتیتر اول

از بررسی لایحه کمک ۵۰۰ هزار تومانی به یک نیازمند تا تصویب کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به سپیدرود

در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر رشت؛

تدبیرشرق/لایحه دو فوریتی کمک به باشگاه سپیدرود رشت مطرح شد که در همان ابتدا اسماعیل حاجی‌پور به کنایه گفت: خداروشکر که داماش نیست چون هر وقت بحث کمک مالی بود همه به من نگاه می‌کردند.

یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه احمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای شهر رشت به لایحه ارزش معاملاتی املاک شهرداری رشت از سال ۹۰ اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که با مدیران و کارشناسان مربوطه داشتیم، تصمیم گرفته شد که ارزش معاملاتی املاک شهرداری از سال ۹۰ برای سال ۱۴۰۰ در بخش‌هایی همچنان بر اساس مصوبه پیشین اقدام کرده و در برخی موارد با افزایش ۲۰ درصدی اجرایی شود

بررسی لایحه کمک ۵۰۰ هزار تومانی به یک نیازمند!

در این جلسه کمک مالی به فردی نیازمند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به صورت لایحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این لایحه مورد اعتراض برخی از اعضای شورا قرار گرفت.

حجت جذب، عضو شورای شهر رشت با اشاره به ارسال این لایحه، گفت: شهرداری نیاز نبود که این موضوع را به صورت لایحه به صحن شورا ارسال کند.

بهراد ذاکری، دیگر عضو شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: این فرد تحت پوشش کمیته امداد است و دلیلی برای کمک به چنین افرادی نمی‌بینم.

تصویب کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به سپیدرود | حاجی‌پور: خداروشکر که داماش دیگر نیست!

در ادامه جلسه لایحه دو فوریتی کمک به باشگاه سپیدرود رشت مطرح شد که در همان ابتدا اسماعیل حاجی‌پور به کنایه گفت: خداروشکر که داماش نیست چون هر وقت بحث کمک مالی بود همه به من نگاه می‌کردند.

پس از رأی گیری با کمک مالی به مبلع ۵۰۰ میلیون تومانی به تیم سپیدورود موافقت شد.

نحوه پرداخت کمک‌های مالی به تیم‌های ورزشی مشخص نیست

فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت در مورد کمک به تیم‌های ورزشی، با بیان اینکه همیشه شورا و شهرداری به این تیم‌ها کمک کرده است اما نحوه پرداخت این کمک‌های مالی مشخص نیست، اظهار کرد: حتی گزارش‌هایی که برای پرداخت از تیم‌ها خواستیم تاکنون به ما نرسیده است و این کمک‌های مالی برای معوق بازیکنان است اما در بیشتر مواقع شاهد هستیم که بازیکنان رقمی نگرفتند.

کمک به سپیدرود برای بحث لجستیکی تیم است

رمضانپور نرگسی در پاسخ به صحبت‌های شیرزاد، گفت: این کمک‌ها برای معوق بازیکنان نیست بلکه برای کمک لجستیکی به تیم است.

حاجی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه پولی که شورا به تیم‌ها می‌دهد مستقیم به تیم‌ها پرداخت می‌شود و هیات فوتبال دخل و تصرفی نمی‌تواند داشته باشد، اظهار داشت: مالکین تیم‌های ورزشی در قبال پولی که به تیم‌ها پرداخت کردیم باید به شهرداری فاکتور بدهند و اعلام کنند که پول‌ها کجاها هزینه شده است اما تا کنون گزارشی از سوی شهرداری در مورد هزینه کردهای تیم‌های فوتبال به شورا داده نشده که این قصور از سمت شهرداری است.

باید نسبت به پرداخت‌های شهرداری رشت به تیم‌ها شفاف‌سازی شود

بهراد ذاکری در مورد این لایحه، با بیان اینکه چندین بار نامه نگاری شده که پرداخت‌هایی که از سوی شهرداری به تیم‌های ورزشی صورت گرفته است، شفاف‌سازی شود، گفت: هرکس مالک تیم‌های ورزشی بود باید این پرداخت‌ها را شفاف گزارش دهد و زمانی که هیات فوتبال مالک سپیدرود بود باید گزارش شفاف درباره دریافت‌هایی که از شهرداری داشته است را ارائه کند.

وی تأکید کرد: شهرداری باید ظرف یک هفته گزارش کامل در مورد پرداخت‌هایی که از دوره چهارم تاکنون به تفکیک دوران مالکیت به دو تیم داماش و سپیدرود صورت گرفته است به شورا ارائه کند.

برخی می‌خواهند در سپیدرود حضور داشته باشند و مالک تیم شوند!

فرهام زاهد در مورد لایحه کمک مالی به سپیدرود رشت، با اشاره به اینکه شورا همیشه در دورهای قبل نیز به تیم‌های فوتبال و تیم‌های ورزشی دیگر کمک کرده است‌، تصریح کرد: ای کاش رقم این کمک بالاتر بود و می‌شد کمک بیشتری به تیم‌های ورزشی کرد.

این عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نامه کمک مالی به سپیدرود یک ماه پیش آمد و به نظر بنده دلیل تاخیر عدم شرایط مالی مساعد شهرداری نبود، اظهار کرد: پرطرفدار بودن این تیم باعث شده است که برخی از افراد با نیت‌های خاص به دنبال حضور و مالکیت این تیم باشد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا