آخرین خبرها

استاندار گیلان: در ایجاد امنیت و آرامش جزو بهترین استان‌های کشور هستیم

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در رشت، با اشاره به عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش در سوریه بیان کرد: این عملیات گامی بزرگ برای مبارزه با پدیده تروریسم است چون همه واقف به توان بالای رزمی و موشکی کشور هستیم.
وی با بیان اینکه طی سه سال و اندی گذشته توان موشکی ایران به میزان 108 درصد افزایش یافت، افزود : وزیر دفاع در مباحث اخیر ، اذعان داشت که موشک‌های بالستیک و کروز که با توان و دقت بالا قابلیت اصابت به اهداف را دارد در مجموعه وزارت دفاع ساخته می شود.
استاندار گیلان ادامه داد: همت وزارت دفاع و همکاری خوب نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج و عوامل امنیتی موجب شد که امروز شاهد این موفقیت در کشور باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت : هفتم تیر ماه سالروز شهادت 72 نفر از یاران صدیق امام (ره) و در رأس آن شهید بهشتی است که باید این ایام را پاس بداریم.
نجفی همچنین با گرامیداشت اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل اظهار داشت: بمنظور شناساندن و تبیین اندیشه ناب اسلام و ائمه اطهار، سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن پنجم تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد را بلای خانمان سوز دانست و افزود: اعتیاد موجب سلب نوآوری، پشتکار، اندیشه و سازندگی در خانواده‌ها می شود و کمتر کشوری در جهان وجود دارد که دغدغه مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان و معتادان را نداشته باشد.
نجفی همچنین از کشف 225 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه روز گذشته در یک عملیات در گیلان خبر داد و گفت : باید با جدیت به دنبال ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور بوده و تمام تلاشمان در جهت تحقق این مهم باشد.
وی به در پیش بودن روز جهانی مبارزه بامواد مخدر اشاره و اضافه کرد: آگاه سازی جامعه بویژه جوانان و نوجوانان از آسیب های مواد مخدر در اجرای برنامه های این روز بسیار مهم است.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا