آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

زور سپیدرود به ایرانجوان بوشهر نرسید/تساوی خانگی سرخ پوشان رشتی

سپیدرود

تیم سپیدرود رشت در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور برابر ایرانجوان بوشهر متوقف شد و به نتیجه مساوی دست‌یافت.

به گزارش تدبیرشرق، در این مسابقه که عصر روز شنبه از چهارمین هفته رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت و در یک‌هوای آفتابی برگزار شد، دو تیم سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر درنهایت به نتیجه مساوی یک‌بریک دست ‌یافتند.

در نیمه اول این دیدار گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و فرصت‌های مناسب گلزنی خوبی نیز به دست آورد اما هیچ‌یک از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز تیم سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد تا در دقیقه ۶۵ محمد غلامی، مهاجم باتجربه این تیم با یک ضربه دقیق اولین گل بازی را به سود تیم فوتبال سپیدرود رشت به ثمر رساند اما در دقیقه ۸۱ ایوب سبحانی پور بازیکن ایرانجوان بوشهر با یک ضربه سر موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند تا این بازی درنهایت با نتیجه مساوی یک‌بریک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را امیر معصومی با کمک‌های سعید دلیر و سعید محمدی بر عهده داشتند و در جریان این مسابقه میلاد پورمحسن از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب سید محمد حسینی، حسام یعقوبی، هومن مسعودی، صادق صادقی، میلاد پورمحسن (دقیقه ۶۶ مهدی بیات)، حسین احمدلو (دقیقه ۶۲ محمد طالبی)، امیرحسین اسکندری (دقیقه ۶۶ امیرحسین صالحی)، محمد غلامی، پویا نزهتی (دقیقه ۸۲ حامد حاجتی)، فرشاد اسماعیل‌زاده (دقیقه ۴۶ اویس کردجهان)، میثم میرپسندیده با سرمربیگری سهیل حق‌شناس مقابل ایرانجوان بوشهر قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز، با ترکیب میلاد احمدیان، سجاد مشایخ، حسین بازیاری، رضا احمدشاهی (دقیقه ۷۰ حبیب مظلومی)، علی دهقان، حسین احمدی (دقیقه ۶۰ محمدرضا احمدی)، صادق گشتی (دقیقه ۶۰ محمد پولادی)، مهدی چاکوتاه زاده، حمید نوری، امین مشایخ (دقیقه ۷۹ حمیدرضا نادری)، ایوب سبحانی پور با سرمربیگری عبدالرحیم خرمزی رو در روی تیم سپیدرود قرار گرفت.

پیش‌ازاین بازی تا پایان هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و در گروه اول سپیدرود رشت با کسب پنج امتیاز در مکان دوم جدول و تیم ایرانجوان بوشهر نیز با کسب سه امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های فولاد نوین اهواز، ملی حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم‌گروه است.

در پایان این هفته سپیدرود رشت با چهار بازی و شش امتیاز در رتبه پنجم جدول چهارده تیمی گروه اول از لیگ دسته دوم قرار گرفت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا