آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

تساوی چوکا و شهرداری آستارا در شهرآورد غرب گیلان

شهرداری آستارا

دیدار دو تیم چوکا تالش و شهرداری آستارا در هفته هشتم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با تساوی یک‌بریک دو نماینده گیلان در لیگ دسته یک به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، این مسابقه، از هفته هشتم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، به میزبانی تیم چوکا تالش در ورزشگاه سردار جنگل سرد و بارانی رشت و بدون حضور تماشاگران برگزار شد و دو نماینده گیلان در این دیدار به تساوی رضایت دادند.

پایان رأفت در این دیدار اشکان توانایی، رضا فخری، سعید دلاور، آرمین منفرد دوست، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، امین حقده، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، بهزاد سلطانی و عارف اکبری را روانه میدان کرده بود.

علی لطیفی سرمربی چوکا که به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه استادیوم سردار جنگل نظاره‌گر این دیدار بود

محمد فرامرزی، امیررضا غمناک، نادر هوشیار امیرحسین صالحی، وحید همراز، ساسان نورمحمدی، کیوان محمدنژاد، رضا اعتمادی، علیرضا سلطانی، علی امیری و ایمان شوریابی را در ترکیب این تیم قرار داده بود.

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم شهرداری بندر آستارا با ارسال از ارسال‌های بلند به دنبال رسیدن به گل بود و در سوی دیگر تیم چوکا تالش با استفاده از ارسال‌ از کناره‌ها حملاتی را بر روی دروازه تیم شهرداری بندر آستارا طراحی کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به‌ پایان برسد.

نیمه دوم: تیم شهرداری بندر آستارا با ارسال‌ از کناره‌ها توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم چوکا تالش کند و در سوی دیگر تیم چوکا تالش با استفاده از عمق دفاع تیم شهرداری بندر آستارا توانست نخستین گل را وارد دروازه این تیم کند تا بازی با تساوی یک‌بریک به ‌پایان برسد.

البته پس از به ثمر رسیدن گل مساوی، هر دو تیم فرصت‌های مناسبی داشتند تا به دومین گل خود دست یابند اما واکنش‌های دروازه‌بانان و نیز بی‌دقتی بازیکنان مانع از به ثمر رسیدن گل دوم برای هر یک از دو تیم شد تا دربی گیلان با نتیجه مساوی به اتمام برسد.

قضاوت این دیدار را حسین زمانی با کمک‌های علی الفتی و بابک خسروی بر عهده داشتند و در جریان این مسابقه سامان نورمحمدی بازیکن چوکا و علی چینی یکی از کمک‌مربیان این تیم، کارت زرد دریافت کردند.

حاشیه بازی:

بازی ۲ تیم با ‌توجه به‌ شرایط ورزشگاه چوکا تالش و آماده نشدن استانداردهای لازم در شهر رشت برگزار شد.

پیش از آغاز بازی اعضای کادر فنی تیم چوکا به‌سوی نیمکت تیم شهرداری بندر آستارا رفتند.

از قرار معلوم به علت بیماری کرونا بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد ولی گویا جایگاه ویژه استادیوم سردار جنگل رشت ضد کرونا است و برخی افراد مسئول و غیرمسئول نظاره‌گر دیدار بودند که این نشانگر این است که کرونا فقط به تماشاگران انتقال پیدا می‌کند و افراد جایگاه وی آی پی استادیوم سردار جنگل ضد کرونا است.

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

چوکا تالش یک – شهرداری آستارا یک

قشقایی شیراز یک – مس کرمان یک

خوشه طلایی ساوه یک – نود ارومیه صفر

رایکا بابل صفر – خیبر خرم‌آباد صفر

آرمان گهر ۲ – هوادار یک

بادران صفر – شاهین بوشهر صفر

استقلال ملاثانی یک – فجر سپاسی یک

ملوان ۲ – گل ریحان یک

پارس جنوبی جم صفر – استقلال خوزستان یک

رده‌بندی لیگ دسته اول در پایان هفته هشتم؛

۱- استقلال خوزستان ۱۶ امتیاز

۲- ملوان ۱۵ امتیاز

۳- مس کرمان ۱۵ امتیاز

۴- هوادار ۱۴ امتیاز

۵- پارس جنوبی جم ۱۴ امتیاز

۶- شهرداری آستارا ۱۴ امتیاز

۱۷- چوکا تالش ۵ امتیاز

۱۸- نود ارومیه یک امتیاز

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا