آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

پیام دکتر سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها

سردار دلها

متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

“سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.” رهبر معظم انقلاب

۱۳ دی ماه ۹۸؛ سالروز عروج مردی است از جنس شجاعت، غیرت، پایداری و رأفت. بزرگمردی که پس از سال ها مجاهدت، مبارزه با اشرار و دفاع از امنیت کشور، در راه وطن به شهادت رسید و راهش تا ابد برای مردمان این مرز و بوم، مسیر و الگویی ماندگار خواهد بود.
سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این پاسدار اسلام، با تاسی از سید و سالار شهیدان، در راه باورها و اعتقاداتش، به درجه رفیع شهادت رسید تا تفکّرش روشنگر راهمان باشد و دست دشمن ملعون و خبیث از ایران سرافرازمان کوتاه شود.
حضور گرم و پرصلابت سردار عزیزمان، در کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان در سال ۹۵ و مراسم چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، شهید حسین پور در یادگیلانیان سرافراز باقی مانده و روایت سفرشان از افتخار مردمان این سرزمین سبز است.
اینجانب با گرامیداشت یاد آن مالک اشتر زمان، سرباز غیور سپاه اسلام، سالروز شهادت ایشان را که مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها می باشد، به دانشگاهیان کشور و علی الخصوص خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تسلیت گفته و از خداوند متعال، تداوم راه آن شهید گرانقدر به ویژه در میان جوانان سرزمینمان ایران اسلامی ، مسألت دارم.

دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا