آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

توقف بیجا مانع از صدرنشینی ملوان بندرانزلی

ملوان بندرانزلیدیدار دو تیم شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با تساوی یک‌بریک به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، این مسابقه، از هفته هفتم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، به میزبانی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر و بدون حضور تماشاگران برگزار شد و دو تیم به‌تساوی یک‌بریک رضایت دادند.

ملوان بندر انزلی در حال به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر رفت که از 6 بازی گذشته 11 امتیاز داشت و با توجه به نتیجه نگرفتن حریف‌های بالای جدول می‌توانست صدرنشین این هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک ایران باشد.

تیم میزبان امروز با ترکیب ایمان صادقی، امید سام‌کن، مجتبی لطفی، حمیدرضا دیوسالار، علیرضا ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، امین شجاعیان، علی حمودی، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و حمزه خضیراوی وارد میدان شد.

مازیار زارع در این دیدار مبین عشایر، احمد مهدی زاده، عیسی پرتو، خشایار زبرجد، میعاد یزدانی، رسول ناصر بخت، مهیار زحمتکش، آرمین انبساطی، سهیل فداکار، میلاد محسنی و محمد مهری را روانه میدان کرده بود.

در این دیدار که ملوان در انتظار صدرنشینی بود و شاهین برای پیروزی بازی خانگی برنامه‌ریزی کرده بود شاهینی‌ها حملات متعددی بر روی دروازه حریف تدارک دیدند و موفق به گلزنی نشدند تا اینکه تیم ملوان صاحب یک موقعیت گل زنی شد و در دقیقه ۲۶ خشایار زبرجد بازیکن جوان انزلیچی ملوان موفق به گشودن دروازه شاهین شهرداری بوشهر شد.

در ادامه شاهینی‌ها برای جبران گل خورده حملات متعددی تدارک دیدند که نیمه نخست با نتیجه یک‌بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم حملات شاهین گسترده‌تر شد و در دقیقه 53 روی اشتباه عیسی پرتو مدافع ملوان دروازه میهمان باز شد و تیم شاهین به گل تساوی دست‌یافت.

در ادامه دو تیم حملاتی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم با نتیجه تساوی به یک امتیاز این بازی رضایت دادند.

تیم شاهین بوشهر با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت و ملوان بندر انزلی نیز با یک امتیاز بیشتر در رده ششم جدول ایستاد.

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک شاهین به مصاف بادران تهران خواهد رفت و ملوان بندر انزلی در گیلان میزبان گل ریحان البرز خواهد بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا