آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

رایزنی‌های فشرده شهردار رشت در پایتخت/قول مساعد دکتر نوبخت جهت تامین اعتبار تملک عمارت دانشسرای رشت

دانشسرای رشتشهردار رشت در اولین روز زمستان، سفر یکروزه ای به پایتخت به جهت برگزاری نشستهایی با برخی از مسئولان کشوری داشت تا ضمن استفاده از تمام ظرفیت‌ها، مشکلات و مسائل مهم شهری با سرعت بیشتری پیگیری و مرتفع شود.

به گزارش تدبیرشرق، عصر امروز (دوشنبه یکم دی) سید محمد احمدی در جریان سفر به تهران به منظور پیگیری برخی از مسائل مهم شهری با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و ضمن گفت‌وگو با آنان رایزنی‌هایی را در همین راستا انجام داد.

شهردار رشت امروز در نخستین جلسه کاری خود به اتفاق اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه چند تصمیم مهم ازجمله تعیین تکلیف عمارت دانشسرای رشت اتخاذ شد، لازم به ذکر است معاون رئیس جمهور قول داد که برای تامین اعتبار جهت تملک و خرید عمارت دانشسرا، شهرداری رشت را مورد حمایت قرار دهد.

همچنین تخصیص بودجه‌ ویژه برای ادامه پروژه احداث زباله‌سوز هم از دیگر محورهایی بود که در جلسه امروز مطرح شد و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قول مساعدت در این خصوص را داد.

لازم به ذکر است علاوه بر موارد یاد شده قرار شد شهردار رشت به زودی جلسه‌ای جداگانه هم با معاون رئیس‌جمهور و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشته باشد تا در این جلسه کاری در مورد پروژه‌هایی که در تفاهمنامه مشترک قرارگاه خاتم‌الانبیاء با شهرداری رشت آمده تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

سید محمد احمدی شهردار رشت امروز در ادامه پیگیری مسائل شهری جلسه‌ای نیز با مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور داشت.

در این جلسه مقرر شد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دعوت شهردار، در شهر رشت حضور پیدا کند تا ضمن انجام بازدیدهای میدانی ا‌ز رشت به طور مشخص در مورد پروژه‌های مرتبط با پسماند مانند افزایش ظرفیت کارخانه کمپوست و دیگر پروژه‌های عمرانی رشت تصمیماتی اتخاذ شود.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا