آخرین خبرهااجتماعیخبر داغگزارش تصویری

در جلسه ستاد بازار آرد و نان شهرستان لنگرود عنوان شد ؛ فرماندار لنگرود:مرغداری ها باید در خصوص جوجه ریزی سیاستی داشته باشند که در ایام عید با کمبود مرغ مواجه نشویم

آرد و نانبه گزارش تدبیر شرق ,نماینده عالی دولت در لنگرود گفت:موضوع سیاست گذاری در زمینه حمل نهاده های کشاورزی از جمله کود به ضرورت در حال انجام است که در ایام اردبیهشت ماه سال آیندهباتوجه به شلوغی جاده ها ونیاز کشاورزان دچار استرس نشده وباید از بشدت پیگیری کرد.

وی در ادامه اظهار داشت:یکی از موضوعات این است که نانوایی ها دوگانه سوز شوند و سپس هم مانور دو گانه سوز شدن رو باید انجام دهیم.

حیدری تاکید کرد : توزیع مایحتاج ضروری و لازم باید در روستا صورت گرفته و حتی روغن به دست روستاییان برسانیم .

وی افزود:یکی از این موضوعات این است که بخشداران ما پاسخگوی مسائل اجتماعی مربوط به بخش ها هستند لذا
توزیع اقلام اگربه صورت تعاون روستایی امکان پذیر بود به همین صورت انجام گیرد در غیر اینصورت باید بخشدار جوابگوی مردم باشد .
وی خواستار نظر سنجیدقیق در این عرصه شد و گفت : بر اساس نظر سنجی ها و کارشناسی لازم باید بتوانیم تصمیمات جدید را اتخاذ کنیم.

وی در خصوص توزیع به موقع آرد اشاره کرد:
باید برای این کار پیمانکار در نظر گرفته شود . اگر نیاز به اصلاح باشدتوسط خودش اصلاح روش شود اگر نیاز تغییر پیمانکار باشد در جلسات پیگیری گیری کنید .

حیدری در خصوص نزدیک بودن شب یلدا اذعان داشت : بازار را رصد بیشتری کنید که کالایی گران نشده که بازار دچار تنش نشود.
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم در سایه همین نظارت ها تعامل ها و کارشناسی ها دوره بحران مربوط به کمبود کالای اساسی را پشت سر گذاشته و به ثبات برسیم.

آرد و نان

آرد و نان

آرد و نان

آرد و نان

آرد و نان

خبرنگار:آتنا کیهان

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا