آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

شهردار لنگرود خبر داد: افتتاح پل خیابان جدید درویشان‌بر به لیلاشهر تا ۲۲ بهمن سال جاری

خیابان جدید درویشان‌برسیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود از افتتاح پل خیابان جدید درویشان‌بر به لیلاشهر تا ۲۲ بهمن خبر داد و افزود: به دلیل تراکم شهر لنگرود باید این شهر را توسعه دهیم و اجرا این طرح سبب خواهد شد این منطقه اجرای این پروژه احیاء گردد.

وی همچنین ادامه داد: ۱۲ سال از عمر دیده شدن این پروژه در طرح تفصیلی شهر لنگرود می‌گذرد که به دلایل مختلف از جمله نبود اعتبارات تا کنون عقب افتاده است.

رجایی با اشاره به اینکه از ابتدای دوره پنجم شورای شهر لنگرود یکی از برنامه‌ها بهره‌برداری از این پروژه بود، تأکید کرد: این پروژه به دلیل کم کردن بارترافیکی و احیاء کردن منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.

شهردار لنگرود افزود: به دلیل تراکم شهر لنگرود باید این شهر را توسعه دهیم و اجرا این طرح سبب خواهد شد این منطقه اجرای این پروژه احیاء گردد.

وی با بیان اینکه امروز خدا را شکر شاهد بارگذاری تیرها بر روی ستون‌های پل بزرگی که دشوارترین قسمت پروژه بود و باید بر روی رودخانه شهر لنگرود اجرا می‌شد، هستیم، تصریح کرد: در گذشته کارهای مطالعاتی این پروژه انجام شده بود، قرارداد با پیمانکار نیز بسته شده بود و ستون‌ها نصب شده بود.

رجایی در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم تا ۲۲ بهمن ماه پل را به بهره‌برداری برسانیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا