آخرین خبرهاتیتر اولخبر داغ

روحانی: در چند ماه گذشته نشد که با مجلس یک کار مشترک انجام دهیم / لوایح دولت در اتاق بایگانی است و مجلس سونامی طرح راه انداخته

مجلسحسن روحانی گفت: تقاضای من از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است این بودجه اولین کار مشترک مجلس یازدهم و دولت دوازدهم است. متاسفانه در این چند ماه نشده که ما کار مشترک انجام بدهیم زیرا مجلس لوایح ما را در یک اتاق بایگانی برده و سونامی طرح‌ها را شروع کرده و هر روز یک طرحی ارائه می‌دهد.

رییس دولت تدبیر و امید در جلسه کابینه خاطرنشان کرد: کوچک کردن دولت، فروش سهام دولت در بورس یا در بازار با مزایده، از کارهای مهمی است که دولت چابک شود و اقتصاد را به مردم واگذار کند یعنی مردمی کردن اقتصاد یکی از پیام‌های مهم بودجه ما است.

حسن روحانی گفت: تقاضای من از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است این بودجه اولین کار مشترک مجلس یازدهم و دولت دوازدهم است. متاسفانه در این چند ماه نشده که ما کار مشترک انجام بدهیم زیرا مجلس لوایح ما را در یک اتاق بایگانی برده و سونامی طرح‌ها را شروع کرده و هر روز یک طرحی ارائه می‌دهد.

رییس جمهوری بیان کرد: خب اشکالی ندارد به هرحال خودشان می‌دانند ولی این برخلاف اهداف بلند کشور و توسعه کشور است. ما با همکاری بهتر می‌توانیم پیش برویم. اگر نمایندگان می‌خواهند طرح ارائه کنند خودشان می‌دانند ولی همکاری در لایحه ما را سریع‌تر پیش می‌برد تا اینکه نمایندگان طرح ارائه کنند.

وی یادآورشد: ما قبل از اینکه دولتی باشیم مجلسی هستیم. اگر من هفت سال در دولت هستم، ۲۰ سال در مجلس بودم. ما مجلسی هستیم و بیش از خیلی‌های دیگر مجلسی هستیم و به نفع مجلس صحبت می‌کنیم. راه‌حل، لوایح است مخصوصا اینکه ما یک لوایحی با ۵ دقیقه و یک جمله مجلس داریم. یعنی لایحه ما تصویب شده به شورای نگهبان هم رفته، شورای نگهبان یک ایرادی گرفته، و این کلمه است می‌توان حذف و یا اصلاح کرد تا تبدیل به قانون شود.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا