آخرین خبرهااسلایدرخبر داغگزارش تصویری

فرماندار شهرستان لنگرود در جمع اصحاب رسانه : نقش رسانه ها تقویت مدیران در جهت خدمت رسانی به مردم است و مدیران باید پاسخگوی رسانه ها باشند/ دوره سواد رسانه‌ای در شهرستان لنگرود برگزار می شود.

سواد رسانه ایبه گزارش تدبیر شرق ،نشست خبری فرماندار شهرستان لنگرود با خبرنگاران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور شهرداران وبخشداران شهرستان لنگرود تشکیل شد رحیم حیدری خبر و نشر آن را بسیار مهم برشمرد و گفت :
هیچ انسانی در جهان نیست که در همه زمینه‌ها صاحب‌نظر باشد و نیاز به اخبار دارد نقش خبر و نشر آن موضوع بسیار مهمی است که نکته ی کلیدی آن فرهنگ است.
وی اظهار داشت: در راستای تولید خبر و امنیت آن هر چه را که فکر میکنیدو به تولید میرسانید مسئولیتش بر عهده ی من است و هر آنچه از رسانه‌های معاند استفاده کنید مسئولیت در قبال آن نخواهم داشت و امری نکوهیده می دانم

وی افزود: مدیران شهرستان در سخت‌ترین شرایط کار مي كنند و من شاهد ایثارگري آن ها برای خدمت رسانی به مردم هستم ، در کنار شما دیگران نیز حق دارند مدیران را در جهت خدمت رسانی به مردم تقویت کنید و پیشنهادات خود را مطرح کنید و شورای تامین نيز خواهان آسایش مردم است .
رحیم حیدری از برگزاری دوره ی سواد رسانه‌ای در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت :
در بسیاری از اوقات تکنولوژی جديد مي آيد ولي فرهنگ استفاده از آن وجود ندارد فضای مجازی وجود دارد اما فرهنگ استفاده از آن موجود نیست به این دلیل دوره سواد رسانه در شهرستان برگزار خواهد شد و بايد سعي كنيم سوادمان را نسبت به این موضوع بیشتر کنیم. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن در جنگ سرد پمپاژ يأس و ناامیدی می کندو ما اگر درهر لباسی مردم را از نظام دور کنیم کار دشمن راانجام داده ایم .

وی در پایان نقش رسانه ها در زمان بحران بسیار مهم برشمرد و گفت: رسانه ها هم می توانند هم می توانند بحران زا و هم بحران زدا باشند ودر مواقع بحران باید رابط میان مردم و مسئولین بوده وبه متولیان این امر کمک کنند.

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

سواد رسانه ای

خبرنگار:آتنا کیهان

/تدبیرشرق

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا