آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیفوری

شاهکار آستارا در سردار جنگل/شهرداری آستارا برای صعود و چوکا در انتظار سقوط

آستارادیدار دو تیم شهرداری آستارا و فجر سپاسی شیراز در هفته دوم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با برتری شهرداری آستارا به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، هفته دوم از سری رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز دو تیم شهرداری آستارا و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار شهرداری آستارا موفق شد با گل تعویض طلایی حسن اشجاری بر حریف خود غلبه کند.

شهرداری آستارا به‌مانند چوکا تالش به تکمیل نبودن استادیوم شهر آستارا در شهر رشت و در ورزشگاه سردار جنگل این شهر در رقابت‌های این فصل از رقبا میزبانی می‌کند.

این دو تیم در حالی در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول کشور در مصاف با رقبای خود به‌تساوی دست‌یافته بودند و در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودند.

حسن اشجاری مربی تیم شهرداری آستارا در این دیدار اشکان توانا، حمید ابراهیمی، سعید دلاور، بهزاد سلطانی، پوریا عزیزپور، جابر نصیری، مهرگان گلبرگ، امین حقده، سعید طالبی، شایان عاشور نژاد و امیر قلم آرا را برای این مسابقه به میدان فرستاده بود.

فجر سپاسی شیراز وحید عزیزی، محمدامینی، ابوالفضل اعلایی، امیر شعبانی، امیرحسین صدقی، رحیم البوغبیش، میلاد احمدی، دانیال کردستانی، پوریا پورعلی و احسان الوان زاده در این دیدار به میدان فرستاده بود.

با جدایی داوود مهابادی سرمربی تیم شیرازی چند روز پیش از شروع مسابقات و پیوستن به تیم ملی جوانان عملاً فجری‌ها سرمربی نداشتند و فجر بدون سرمربی پا به این میدان گذاشته بود ولی فرشید استخباری به‌عنوان کمک اول و مربیانی همچون مهرزاد معدنچی و امین زارع به‌عنوان کادر فنی در کنار این تیم حضور داشتند.

در این دیدار تیم شهرداری آستارا با برنامه حملات خود را برنامه‌ریزی کرد و کاملاً حرفه‌ای بازی را مدیریت نمود تا بتواند به نتیجه دلخواه خود برسد.

سرانجام محمدابراهیم رضازاده زننده گل برتری تیم شهرداری آستارا در دیدار با فجر سپاسی شیراز بود.

ابراهیم‌زاده که به‌عنوان یار تعویضی در دقیقه ۸۴ جانشین امین حقده شد توانست با اولین لمس توپ در دقیقه ۸۵ بازی زننده گل برتری تیم شهرداری آستارا و یاران حسن اشجاری باشد.

رضازاده با یک توپ‌گیری زیبا از مدافع تیم فجر به قلب دفاع این تیم زد و با یک ضربه استادانه از پشت محوطه جریمه شهرداری آستارا را به سه امتیاز شیرین این دیدار رساند.

تیم شهرداری آستارا مانند دو نماینده استان گیلان یعنی ملوان و چوکا با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و حتی سختی‌هایی به‌مراتب بیشتر از دو تیم گیلانی به همراه داشته است ولی توانسته در این دو بازی گذشته بهترین نتیجه‌ها را کسب نمایند.

اما وضعیت تیم چوکا تالش مناسب نیست و با دریافت پنج گل از دو بازی آژیر خطر برای این تیم خوب و پرطرفدار گیلانی روشن‌شده و اگر مدیران و مسؤولین و کادر فنی این تیم دیر بجنبند به فراموش‌خانه لیگ دو تبعید خواهند شد.

شاید خیلی زود است که از تیمی ناامید شویم و به تیمی امیدوار ولی تجربه به ما ثابت کرده است که اگر زود به داد تیم‌های گیلانی نرسیم به عاقبت سپیدرود و داماش دچار خواهند شد.

در پایان هفته دوم شهرداری آستارا با چهار امتیاز در رتبه پنجم، ملوان با سه امتیاز در رتبه هفتم و چوکا تالش در انتهای جدول هجده تیمی لیگ آزادگان جای گرفته است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا