آخرین خبرهااقتصادی

صاحبین صنایع طلایه داران عرصه صنعت هستند

شهرک صنعتی

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، احمدعلی شهیدی با تاکید بر تعاملات دولت و ملت در جهت تحقق بخشیدن به شعار امسال بیان کرد: رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران قدیمی و فراهم آوردن شرایط لازم برای جذب سرمایه گذاران جدید، از مهمترین اهداف این شرکت در سال جاری است تا با رفع موانع موجود در راه تولید، به شکوفایی اقتصاد استان و رشد و توسعه آن کمک شود.

وی همچنین به لزوم حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت:  در حال حاضر همه به این باور رسیده ایم که حمایت از صنایع کوچک و توسعه خدمات رسانی به آنها راهگشای مشکلات اقتصادی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه به ضرورت رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان در سطح استان اشاره کرد و افزود : در راستای تحقق این امر، شرکت شهرکهای صنعتی ۲ برنامه تبیین کرده تا از طریق اجرای آنها بتواند در جریان مشکلات تولید کنندگان قرار گیرد.

وی در تشریح این برنامه ها گفت : تشکیل جلسات با مدیران و بازدیدهایی که به صورت هفتگی از شهرک ها و نشست با واحدهای صنعتی انجام می شود یکی از برنامه هایی است که در نظر گرفته شده تا مدیران شرکتها به طور مستقیم به بیان مشکلاتشان بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ادامه داد:  علاوه بر این اجرای قانون واگذاری شهرک های صنعتی با جدیت دنبال می شود، که اجرای این قانون تعامل مثبتی را بین تولید کنندگان و مدیران بوجود آورده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیر ساختهای لازم در شهرکهای صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد.

شهیدی بیان داشت : هم اکنون رویکردی کاملا مثبت از سوی دولت و مسئولین در سطح استان وجود دارد که به صورت ویژه پیگیر دقیق مسائل مرتبط به بخش تولید هستند.

 وی افزود : برای رونق تولید باید همه با هم یکدل و یک صدا شویم و تفکر و دید تک بعدی یا بخشی نگری را فراموش کنیم ، چرا که صیانت و رونق بخشیدن به صنایع کوچک یک امر لازم و ضروری است که قطعا با بهره گیری از توان و انرژی مثبت سایر بخشهای عامل می توانیم در جهت توسعه صنعت استان گامهای بهتر و مفیدتری را برداشته و با سرعت عمل بیشتری رو به جلو حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان تاکید کرد: روند گسترش امکانات در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات لازم به فعالان حوزه تولید و کسب و کار در بخش صنعت به سرعت ادامه خواهد داشت.

 وی اظهار کرد: نقش شهرکها و نواحی صنعتی به عنوان کانون های تولید ، اشتغالزایی و توسعه صنعت و پویایی اقتصادی در ایجاد و گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری بر کسی پوشیده نیست به همین علت به منظور بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان ، فراهم کردن زیرساخت ها مقوله ای بسیار لازم و ضروری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان داشت : صاحبین صنایع کارآفرینان و هنرمندانی هستند که خلق یک ایده را به عمل می رساند و کارگران طلایه داران عرصه صنعت هستند و همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند ،  حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولان ، همراهی صنعتگران و هم افزایی شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها ، مشکلات و موانع سد راه واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مجوز در شهرکهای صنعتی استان گیلان برطرف شود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا