آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

فرسودگی ناوگان راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان

ناوگان راه‌داریمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته 17 دستگاه خودروی جدید از محل منابع استانی و ملی به ناوگان راه‌داری و حمل‌ونقل استان اضافه شد، تصریح کرد: عمر متوسط ناوگان راه‌داری گیلان 27 سال است که این میزان عمر برای یک خودروی خدمات‌رسان دولتی بسیار زیاد است.

به گزارش تدبیرشرق، علی‌اوسط اکبری‌مقدم عصر امروز در جریان بازدید از گردنه حیران این شهرستان اظهار کرد: در مواقع بحران دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر جمعیت هلال‌احمر و راه‌داری باید در آمادگی کامل باشند تا در هنگام بارش برف و مسدود شدن محورهای مواصلاتی غافل‌گیر نشویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ دستگاه خودروی جدید از محل منابع استانی و ملی به ناوگان راه‌داری و  حمل‌ونقل استان اضافه شد، گفت: عمر متوسط ناوگان راه‌داری گیلان ۲۷ سال است که این میزان عمر برای یک خودروی خدمات‌رسان دولتی بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰۰ تن نمک جهت برف‌روبی محورهای مواصلاتی و روستایی در انبار راهدارخانه بهارستان موجود است، بیان کرد: راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا با ۲۵ راه‌دار و ۱۶ دستگاه خودروی سنگین برای مواجه با بحران ناشی از بارش برف در آمادگی کامل به سر می‌برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خواستار انتقال خودرهای سنگین راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا به خارج از شهر شد و افزود: برای این مهم، حدود چهارهزار مترمربع زمین در محور آستارا به تالش در نزدیکی دانشگاه آزاد زمین پیش‌بینی شده است.

اکبری‌مقدم با بیان اینکه در صورت احداث یک راه‌دارخانه در محور آستارا به تالش خدمات‌رسانی جاده‌ای در مواقع بحران ناشی از بارش برف و باران سرعت می‌گیرد، گفت: راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا برای احداث این راه‌داری سه نقطه را در محور فوق شناسایی و به استان معرفی کرده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا