آخرین خبرها

نرخ انواع میوه در میادین/ ثبات قیمت در هفته اخیر

نرخ انواع میوه در میادین/ ثبات قیمت در هفته اخیر

حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در خصوص افزایش و یا کاهش قیمت میوه در بازار اظهار کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش میزان تولید محصولات قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میوه‌های متنوعی از استان‌های مختلف اعم از سیستان و بلوچستان، کردستان و شهرهای جنوبی به بازار عرضه شده که باعث تعدیل در بازار و کاهش قیمت‌ها شده است.

مهاجران در رابطه با تنظیم قیمت انگور خاطرنشان کرد: انگور یاقوتی داخلی از شهرهای زابل، زاهدان، سر پل ذهاب و قصر شیرین وارد بازار شده و قیمت نمونه وارداتی این محصول را کاهش داده است و با آن رقابت می‌کند.

وی با اشاره به قیمت صیفی‎جات عنوان کرد: قیمت هر کیلو هندوانه در بیشترین قیمت 800 تومان، ملون یک هزار و 500 تومان و طالبی 2 هزار تومان است. این محصولات به صورت مستقیم از مزارع به میدان می‌رسند و دیگر کاهش قیمت بیشتری نخواهند داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی یادآور شد: قیمت هر کیلو گیلاس تک‌دانه 14 هزار تومان و درجه دو این میوه کیلویی 4 هزار تا 6 هزار تومان است.

مهاجران یادآور شد: قیمت هر کیلو سیب‌زمینی نسبت به هفته گذشته کاهش داشته و از یک هزار و 800 تومان به یک هزار تا یک هزار و 400 تومان رسیده است.

 وی در انتها خاطر نشان کرد: محصولات دیگری مانند خیار گلخانه‌ای از 1500 تومان تا 700 تومان، خیار بوته‌ای از یک هزار و 500 تا 2 هزار تومان ، گوجه فرنگی از 600 تومان تا کیلویی 2 هزار تومان در بازار قیمت گذاری شده است. 
نرخ انواع میوه در میادین/ ثبات قیمت در هفته اخیر 

3939

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا