آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد:خطوط انتقال برق و شبکه‌های فرسوده لاهیجان نیازمند رسیدگی ویژه می‌باشد

شبکه‌های فرسوده لاهیجانفرماندار لاهیجان میزان ایجاد اشتغال تعهد شده این شهرستان در سال جاری را ۱ هزار و ۱۵۳ شغل عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی لاهیجان با ایجاد ۱ هزار و ۳۹۷ شغل در ۸ ماهه اول سال جاری، بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات خود را محقق نمودند.

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری لاهیجان که در سالن اجتماعات شهید باهنر لاهیحان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید، اظهار داشت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گیلان در سال جاری، ۲۸ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان به لاهیجان اختصاص یافت.

یونس محمودی با اشاره به تسریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام این شهرستان، تصریح کرد: با اتمام پروژه‌هایی با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پمپاژ امید در بین مردم اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه لاهیجان با پرداخت ۲۷۹ میلیارد ریال، رتبه اول پرداخت تسهیلات کرونا در گیلان را کسب کرد، گفت: تعداد ۱ هزار و ۳۶۱ فقره پرونده با سطح اشتغال ۲ هزار و ۹۶۷ نفر به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال تشکیل و به بانک ها معرفی شدند که تاکنون ۹۰ درصد از این پرونده ها، موفق به دریافت تسهیلات گردیدند.

فرماندار لاهیجان میزان ایجاد اشتغال تعهد شده این شهرستان در سال جاری را یک هزار و ۱۵۳ شغل عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی لاهیجان با ایجاد ۱ هزار و ۳۹۷ شغل در ۸ ماهه اول سال جاری، بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات خود را محقق نمودند.

محمودی با اشاره به طغیان رودخانه «سید علی‌اکبری» و بالا آمدن آب این رودخانه که موجب آب گرفتگی روستاهای مجاور این رودخانه می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان، باید اقدامات لازم را نسبت به لایروبی این رودخانه پیش از بحرانی شدن وضعیت، صورت دهد.

وی وضعیت لاهیجان در زمان بارش برف را بحران برق عنوان کرد و گفت: خطوط انتقال برق و شبکه‌های مستهلک و فرسوده این شهرستان، نیازمند رسیدگی ویژه می‌باشد.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با بیان اینکه باید مانع از صدمه به املاک و اموال مردم شد، عنوان کرد: ساخت‌وساز در حریم رودخانه‌ها، دریا و منابع طبیعی ممنوع است و در این راستا با متخلفات برخورد صورت خواهد گرفت.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا