آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

مایکل مور: آمریکا در شرایط «هشدار» و «آماده باش» است

ترامپمایکل مور مستندساز جنجالی برنده اسکار می‌گوید بدترین کاری که می توانم برای مردم انجام دهم نمایش چهار سال گذشته آمریکا است و هیچ وقت این کار را نخواهم کرد.

«مایکل مور»، مستندساز برنده اسکار، پنجشنبه شب به دیدار «استفن کولبرت» از برنامه پربیننده «Late Show»(«نمایش دیرهنگام») رفت و در آنجا نتایج انتخابات را تبریک گفت و ضمن ابراز خشنودی از آن در مورد نامه خود به «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب، گفتگو کرد.

«مور» اعتراف کرد اگرچه او می گوید از اینکه «جو بایدن» به عنوان رئیس جمهور منتخب اعلام شده و این مساله «واقعاً خوب» است، اما معتقد است این کشور الان در شرایط «هشدار» و «آماده باش» است زیرا ترامپ بار دیگر با واقعیت کنار نخواهد آمد.

مور گفت: «من هرگز هیچ چیز را مسلم و بدیهی نمی دانم» و اضافه کرد کاملا معلوم است که همه به شدت نگران و مضطرب سپری شدن این  ۶۹ روز باقیمانده از دوره ریاست جمهوری ترامپ هستند.

کولبرت با مثبت ارزیابی کردن این انتخابات به این نکته اشاره کرد که بایدن در میشیگان محل تولد مایکل مور نیز پیشتاز بوده و گفت که ما کار واقعا مهمی انجام دادیم. و مور در جواب گفت که آبی رنگ شدن این ایالت(رنگ دموکراتها) همچنین بر اعتبار بایدن افزود که بی شک بردش را مدیون جوانان و سیاه پوستان است و همین واقعا باعث تفاوت و متمایز بودن انتخابات این دوره شد.

مور گفت که آغاز دوره بایدن و هریس به طور کلی نماد «نشانه مثبت» است. وی گفت: ما قرار است در دوره مخالف قطبی قرار داشته باشیم که به تازگی چهار سال سخت آن را طی کرده ایم.

مور با اینکه با سیاست در مستندهایش غریبه نیست و همواره جنجالی ترین مستندهای سیاسی آمریکا را خلق کرده اما گفت که انتظار فیلم ترامپ محور از او را نداشته باشند.

«من این فیلم را نمی سازم، زیرا چه کسی تمایل دارد فیلمی تماشا کند که چهار سال گذشته را به شما نشان دهد؟ بدترین کاری که می توانم برای مردم انجام دهم نمایش چهار سال گذشته آمریکا است و هیچ وقت این کار را نخواهم کرد.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا