آخرین خبرهااستان هااسلایدر

با اجرای مدیریت یکپارچه شهری می توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد

شهردار در بازدید از محله سلیمانداراب رشت؛

تدبیرشرق/سید محمد احمدی شهردار رشت به همراه سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت عصر روز گذشته(پنجشنبه ۲۲ آبان) با حضور در محله سلیمانداراب به مشکلات اهالی این محله رسیدگی کردند.

شهردار رشت پس از حضور در مزار شهید میرزاکوچک جنگلی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مسجد سلیمانداراب با اهالی این محله به گفت و گو پرداخت و ضمن بررسی مشکلات دستورات لازم را برای برطرف نمودن آن صادر کرد.

احمدی حضور مستمر در محلات کم برخوردار را از برنامه های کاری شهرداری عنوان کرد و افزود: باید ارائه خدمات شهری به صورت عادلانه در مناطق پنج گانه توزیع شود تا شاهد توسعه متوازن شهری باشیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه حضور میدانی در محلات و در میان مردم در دستور کار شهرداری قرار دارد گفت: با حضور در محلات به ویژه محلات کم برخوردار مشکلات مردم را رسیدگی کرده و برای رفع آن تلاش می کنیم.

وی همچنین فقدان مدیریت یکپارچه شهری را یکی از مشکلات بزرگ عنوان کرد و گفت: بسیاری از مطالبات مردم در حوزه اختیارات شهرداری نیست و به سایر دستگاه های اجرایی مربوط می شود و در صورت اجرای مدیریت یکپارچه شهری می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا