آخرین خبرهااستان هااسلایدر

اگر بخواهند مردم ایران را وادار به اندیشیدن رابطه با آمریکا کنند، تودهنی خواهند خورد!

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت:

تدبیرشرق/آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: این روزها شاهد کاهش نرخ ارز و طلا در جامعه هستیم و بخشی ناشی از کاهش عرصه جهانی است.
وی به استفاده از دلار واحد پول آمریکا در مبادلات دنیا پس از جنگ جهانی دوم اشاره کرد و افزود: امروز دلار عرصه گردان مبادلات جهانی است و کشورهای مختلف از سیطره این ارز خوشحال نیستند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه در پاره ای از موارد تاثیر دلار از اسلحه و موشک علیه کشورها بالاتر است، تصریح کرد: عده ای در داخل کشور که از هر آب گل آلودی ماهی می گیرند، کاهش قیمت دلار و قیمت ها را مرتبط با انتخابات آمریکا قلمداد کرده تا زمینه ای برای ارتباط با آنان شود اما تاریخ مصرف این حرف های عوام فریبانه گذشته است.
آیت الله فلاحتی، بخشی از کاهش نرخ دلار را معلول فعالیت رسانه های غربی دانست و بیان کرد: سردمداران آمریکا می دانند این کشور در حال افول است و برای اینکه دوباره هیمنه خود را احیا کنند از دلار استفاده کردند تا جلوی این افول را بگیرند.
وی، بخشی از کاهش ارز در ایران را معلول تغییر در آمریکا عنوان کرد و گفت: بخشی از کاهش دلار معلول تلاش قوه قضائیه، کارشناسان برون مرزی ایران و همچنین مسئولان سیاسی کشور است که توانستند ارز بلوکه شده را به ایران برگردانند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره سیاست های قوه قضائیه در برگرداندن ارز حاصل از صادرات توسط صادرکنندگان در ۲ سال گذشته، اظهار کرد: اینکه عده ای کاهش دلار را مرتبط به روی کار آمدن “بایدن” در آمریکا بدانند، فریبی بیش نیست.
آیت الله فلاحتی خطاب به مرعوب شدگان و مزدوران ببر کاغذی آمریکا، یادآور شد: دشمنان بدانند ملت بیدار ایران هیچ وقت زیر ظلم آمریکایی ها نخواهند رفت و هنوز پس از ۴۲ سال مردم انقلابی، مومن و حاضر در صحنه ما را نشناختند.
وی با بیان اینکه آمریکا اکنون بیش از گذشته به دوران ذلت و فلاکت پیش می رود، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در مسئله کرونا نتوانستند آن را برطرف کنند و بیشترین تلفات انسانی ناشی از کرونا در آمریکا است.
امام جمعه رشت به شکست آمریکا در مقابل بیداری و مقاومت ملت های غرب آسیا اشاره کرد و افزود: آمریکا در راه اندازی جنگ نیابتی و تاسیس داعش وامانده شده و شکست خورده است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به شکست آمریکا در سرنگونی حکومت سوریه و حزب الله در لبنان، بیان کرد: آمریکایی ها در اختلاف افکنی میان سران فلسطینی و همچنین در مقابل مردم یمن شکست خوردند.
وی به توسری ملت ایران به آمریکا در فتنه سال های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در موضوع پهپاد و تحریم های تسلیحاتی علیه ایران شکست خوردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکایی ها با شکست های مداوم مانند موش آبکشیده هستند، تصریح کرد: ملت ایران با قدرت توسری خورده آمریکا رابطه برقرار نمی کند.
آیت الله فلاحتی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: یک صهیونیسم رفت و صهیونیسمی دیگر در راس آمریکا آمد و این هرگز تاثیری در روابط مان ندارد.
وی یادآور شد: افرادی که رجاله ای بیش نیستند بدانند اگر بخواهند مردم ایران را وادار به اندیشیدن رابطه با آمریکا کنند، این ملت به آنها تودهنی خواهند زد.
امام جمعه رشت همچنین پیرامون شرم، حیا و عفت به ویژه در مسائل جنسی اشاره کرد و گفت: خدای متعال در قرآن از کسانی که در شهوات جنسی خودکنترلی دارند با عظمت یاد کرده است.
آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: اگر انسان خود را نسبت به مسائل جنسی کنترل کند می تواند به درجه های بالا برسد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا