آخرین خبرهااستان ها

سال ۱۴۰۰ پل کشاورز رانکوه افتتاح می‌شود | پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی پل

یوسفی خبر داد:

تدبیرشرق/رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان املش گفت: برای پروژه پل کشاورز ۸میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که با تامین به موقع اعتبار، این پروژه طبق قرارداد در ۱۸ ماه به پایان خواهد رسید و در سال ۱۴۰۰ مردم می‌توانند شاهد بهره‌برداری این پل باشند.

حسن یوسفی ولنی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص احداث پل رانکوه گفت: پروژه پل رانکوه یا همان پل کشاورز، پلی که در اثر سیل تخریب شده بود برای احداث دوباره به مناقصه گذاشته شد و شرکت بالاخان برنده این مناقصه گردید.

یوسفی با اشاره به اینکه پیمانکار به مدت ۲ ماه است شروع به کار کرده، تصریح کرد: تخریب این پل قدیمی زمان زیادی را گرفت و به همین علت شروع حفاری کمی به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه حفاری پل رانکوه مدت کمی است شروع شده است، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون ۱۵ درصد بوده و این پل دارای ۳۰ متر عرض و ۸۰ متر طول و دو دهانه ۴۰ متری و ۴ بانده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان املش گفت: برای این پروژه ۸میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که با تامین به موقع اعتبار، این پروژه طبق قرارداد در ۱۸ ماه به پایان خواهد رسید و در سال ۱۴۰۰ مردم می‌توانند شاهد بهره‌برداری این پل باشند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا