آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

فرماندار لاهیجان؛ اقدام نمادین شب گذشته ، بدون مجوز شورای تامین و ستاد کرونای شهرستان انجام شد | شرایط در لاهیجان هم مانند دیگر نقاط کشور بحرانی است ؛ از یکایک مردم درخواست میکنم سفر های غیر ضروری خود را تعویق بیاندازند

لاهیجانبه گزارش تدبیرشرق, پس از انتشار یک خبرمبنی بر اعمال محدودیت برای ورود پلاک ماشین های غیربومی به شهرستان لاهیجان ،  با یونس محمودی فرماندار این شهرستان گفتگو کردند.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت :

اقدام دیروز در ورودی شهر لاهیجان که به صورت نمادین و موقتی بوده ، بدون هماهنگی با فرمانداری صورت گرفته و در این مورد هیچگونه مجوزی صادر نشد .
بنده این موضوع را که با فرمانداری هماهنگ بوده اند کاملا تکذیب می کنم .

با توجه به خطبه ها و مواضع اخیر امام جمعه ی محترم شهرستان و انتقاد هایی که ایشان به ستاد ملی کرونا وارد می دانستند ، به بنده اطلاع دادند که احتمالا در قالب ” مانور آمران به سلامت ” که توسط هلال احمر شهرستان نیز صورت میگیرد چنین اقدامی را انجام دهیم .

فرماندار  لاهیجان همچنین افزود :

علی رغم اینکه عزیزان به ما اطلاع دادند اما اطلاع رسانی صرفا به منزله ی موافقت یا تایید فرمانداری نیست ، بلکه این مسئله را ما به اطلاع اعضاء شورای تامین شهرستان هم رساندیم اگر چه این حرکت ، انسداد راه ورودی شهرستان تلقی نمی شد .

مهندس یونس محمودی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر چگونگی صدور مجوز نسبت به برگزاری مراسمی با سخنرانی علیرضا پناهیان اظهار داشت :

بر اساس مصوبه ستاد کرونا ، برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ممنوع می باشد و   سخنرانی حجت الاسلام پناهیان هم بدون اخذ هیچگونه مجوزی از سوی شورای تامین و ستاد کرونا نیز برگزار می شود . ضمن اینکه هیچ  فردی هم مسئولیت حضور ایشان را قبول نمی کند

یونس محمودی همچنین در پایان افزود :

علی رغم اینکه بعنوان فرماندار دولت ،  شرمنده ی یکایک شهروندان لاهیجانی و علی الخصوص پزشکان ، پرستاران و  پرسنل و کادر درمانی این شهرستان هستم ، اما باید معترف شوم مسدود سازی ورودی شهر ، در حیطه ی وظایف ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان لاهیجان نیست و ما تابع دستورات استان و ستاد ملی کرونا در کشور هستیم .

همچنین بر خود لازم می دانم از دستور اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر اعلام محدودیت در خروجی استان تهران که قطعا بسیاری از حجم ورود مسافر به استان گیلان ، خصوصا شهرستان لاهیحان می کاهد تشکر نمایم .

بنابر این ، لطفا رسانه ها پیغامم را به همه ی مردم عزیز برسانند که شرایط در لاهیجان ، مانند سایر نقاط کشور در وضعیت بحرانی و قرمز قرار دارد .

فلذا از شما درخواست می کنم همه ی سفر های غیر ضروری خود را به تعویق بیاندازید .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا