آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

هادی شکوری:امسال سال استقلال است/ چوکا را مقابل آبی‌ها محک خوبی زدیم/ فکری کاملا به شرایط تیمش اشراف دارد

استقلالسرمربی چوکا تالش اعتقاد دارد بازی مقابل استقلال محک بسیار خوبی برای آنها بود.

هادی شکوری، سرمربی تیم چوکا تالش و بازیکن اسبق استقلال، در خصوص بازی تدارکاتی تیمش مقابل استقلال  گفت: در دوران بدنسازی سه بازی تدارکاتی در تهران داشتیم و بعد به تالش برگشتیم و بعد دوباره برای بازی با استقلال به تهران آمدیم. از فکری و مسئولان باشگاه تشکر ویژه‌ای می‌کنم که به‌ عنوان یک استقلالی کمک کردند بازیکنان اسبق آبی‌ها که به تازگی سرمربی شدند یعنی عنایتی، اشجاری و خود من بتوانیم مقابل استقلال بازی کنیم. این موضوع خیلی خوب بود زیرا نقاط ضعف‌مان  را بیشتر شناختیم و محک خوردیم. در این بازی توانستم از همه بازیکنانم استفاده کنم. نیمه اول خوبی مقابل استقلال داشتیم ولی در نیمه دوم شاهد تفاوت تجربه‌ها بودیم. ما به این مدل بازی‌ها احتیاج داریم. قبل از شروع بازی‌ها قطعاً با یک تیم لیگ برتری دیگر نیز بازی می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

او در خصوص وضعیت تیم چوکا ادامه داد: ما یک مجموعه حاصل از نفرات باتجربه و جوان جمع کرده‌ایم. یکی، دو بازیکن اسم و رسم‌دار یگر به جمع ما اضافه خواهند شد. من فکر می‌کنم امسال روزهای خوبی برای چوکا رقم بخورد. این تیم سال اولی است که به لیگ یک آمده و امیدوارم به شرایط آرمانی که می‌خواهیم برسیم. مطمئم چوکا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از مجموعه مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم‌. آنها اردوی سه روزه را برای بازی با استقلال با بهترین شرایط برای ما فراهم کردند ولی مسئولان باید به کمک تیم‌های گیلانی بیایند زیرا گیلان پتانسیل بالایی دارد.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص جدایی علی کریمی، که یکی از ستاره‌های این تیم بوده، عنوان کرد: استقلال خیلی بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد با رفتن یک بازیکن تداخلی در کارش به وجود بیاید. محمود فکری کاملا به شرایط استقلال اشراف دارد. علی کریمی بازیکن بزرگی است و در روزهای خوب استقلال در دو سال گذشته نقش پررنگی داشته اما در نهایت جدا شد. این را بگویم که مطمئن باشید امسال، سال استقلال است چون همه عوامل از بالا تا پائین استقلالی هستند و امیدوارم یک مدیر استقلالی نیز بالا سر این تیم بیاید.

شکوری در پایان در خصوص جدایی میلاد زکی‌پور نیز گفت:برای او آرزوی موفقیت می‌کنم چون به هر حال باید به همه کسانی که روزی در استقلال بازی کردند احترام گذاشت. امسال استقلال بازیکنان با کیفیتی جذب کرده که به کار تیم می‌آیند. هم برای آنها و هم برای کسانی که جدا شده‌اند آرزوی موفقیت دارم. 3/5

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا