آخرین خبرهااستان ها

شهردار رشت در انتصابات افرادی اصلح مانند خودش را انتخاب و با فساد مبارزه کند

رمضانپور نرگسی در گلزار شهدای رشت:

تدبیرشرق/سید محمد احمدی شهردار رشت دقایقی پس از اتمام آیین مراسم معارفه به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری رشت با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

سید محمد احمدی آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا دانست وگفت: شهدا خالصانه جان خود را از دست دادند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

شهردار رشت به خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد و افزود: تا هر زمانی که در کسوت مسئولیت قرار داریم موظف هستیم خدمات شایسته ارائه دهیم و به کیفیت خدمت توجه کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم، خاطرنشان کرد: باید در خدمت‌رسانی به تمامی اقشار و مردم یکسان نگاه کنیم و تبعیض قائل نشویم.

رئیس شورای رشت: شورا با انتخاب شهرداری سالم و صادق به وظیفه خود عمل کرد

احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای اسلامی رشت اظهار کرد: اینکه شهردار رشت نخستین دقایق کاری خود را با حضور در مزار شهدا آغاز کرد پیام خوبی دارد و باید بدانیم مسئولیتی که نصیبمان شده به واسطه خون‌های پاک شهدا است.

وی تاکید کرد: باید در هر مسئولیت و کسوتی که هستیم به رعایت ارزش‌های اخلاقی پای بند باشیم.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه شورا با انتخاب شهرداری سالم، صادق و دلسوز به وظیفه خود به خوبی عمل کرد گفت: آقای احمدی فردی سالم و با تجربه بوده که در شرایط بحرانی کار کرده است.

رمضانپور خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار رشت در انتصابات افرادی اصلح مانند خودش را انتخاب کند که به خون شهدا پایبند بوده و با فساد مبارزه کنند.

گفتنی است در این مراسم احمد رمضانپور رئیس شورای اسلامی رشت، فاطمه شیرزاد، رضا رسولی عضو شورای اسلامی رشت و جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *