آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

احمدی شهردار جدید رشت مطرح کرد؛ نباید همه تقصیرها را به گردن شهرداری انداخت | تشکیل اتاق فکر با شورا برای رفع مشکلات

شهردار جدید رشتاحمدی شهردار جدید رشت گفت: به دلیل‌عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری نباید همه تقصیرها را به گردن شهرداری انداخت.

آئین معارفه سیدمحمد احمدی به عنوان شهردار جدید رشت صبح روز پنجشنبه با حضور مسئولان در سالن نیروی انتظامی برگزار شد.

سیدمحمد احمدی شهردار رشت در این مراسم با تشکر از شورای شهر رشت بابت اعتماد صورت گرفته، گفت: زمان خدمت‌رسانی شورای پنجم کمتر از یکسال است و به تبع آن ما نیز مدت زیادی برای خدمت‌رسانی نداریم و امیدوارم در این مدت کوتاه بتوانیم اقدامات اثرگذاری انجام دهیم.

احمدی افزود: به دلیل‌عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری نباید همه تقصیرها را به گردن شهرداری انداخت. همینجا قول خواهم داد که تمام توان خودمان را برای خدمت‌رسانی به کار بگیریم اما نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولین داریم.

وی خواستار وحدت و همدلی کارکنان شهرداری شد و افزود: برای خیلی‌ها سوال بوده که چرا با سابقه معاونت استانداری و فرمانداری به شهرداری رشت آمدم.

شهردار جدید رشت اظهار کرد: متعلق به رشت هستم و علی رغم تمام تلاشهای شبانه روزی مدیریت شهری ولی باز هم سطح نارضایتی در بین شهروندان وجود دارد و برای رفع این نارضایتی می‌خواهم اتاق فکر با شورا شهر تشکیل دهم.

وی در مورد بودجه ۹۰۰ میلیارد تومانی شهردار رشت اظهار کرد: بخشی از بودجه عمرانی و بخشی دیگر هزینه‌ای است که در بخش عمرانی ۴۰۰ میلیارد تومان دیده شده که قطعا این رقم محقق نمی‌شود تا کارها به اتمام رسد.

احمدی در پایان اظهار کرد: باید با همکاری نمایندگان و مسئولان بتوانیم کمبود‌ها را جبران کنیم و پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا