آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

رمضانپور نرگسی در مراسم معارفه شهردار رشت؛ اقدامات خوبی انجام شده که اکنون مردم نمی‎بینند|شاید قسمت این بود که چندین شهردار انتخاب شود

معارفه شهردار رشترئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی برای رشت فراهم شده است، گفت: خیلی اقدامات انجام شده که اکنون مردم نمی‎بینند.

آئین معارفه سیدمحمد احمدی به عنوان شهردار جدید رشت صبح روز پنجشنبه با حضور مسئولان در سالن نیروی انتظامی برگزار شد.

احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه معارفه شهردار رشت گفت: در کلیپ پخش شده از آقای احمدی به عنوان هفتادومین شهردار رشت نام برده شده درحالیکه از تاریخ ۱۲۸۶ تاکنون که رشت دارای شهردار بوده، این شهر ۵۵ شهردار داشته است و ۱۵ نفر به عنوان سرپرست بودند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز آقای احمدی شباهت زیادی به دوران انتصاب بنده به سمت شهردار رشت دارد، گفت: آینده خوبی برای او  پیش بینی میکنم زیرا اگر از من بپرسند که بهترین دوران خدمتم در سمت فرمانداری و شهرداری کدام است، می‌گویم در دوران سکانداری شهر رشت است.

رمضانپور نرگسی در ادامه با بیان این مطلب که شورای شهر رشت از ابتدا تصمیم داشت با یک شهردار چهارسال سپری کند، گفت: در ابتدا انتخاب‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه حواشی ایجاد شد تا که چندین شهردار در این دوره انتخاب شوند و شاید قسمت اینگونه بود.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی برای رشت فراهم شده است، گفت: خیلی اقدامات انجام شده که اکنون مردم نمی‎بینند اما در یکسال آینده خواهند دید.

وی خطاب به احمدی شهردار رشت گفت: توصیه ای به شهردار رشت دارم که علاوه بر اینکه انتظار داریم در مدیریت قاطعیت داشته باشند، برای ایجاد آرامش در مدیریت شهری، فضای دوستانه و توام با احترام را ایجاد کنند. از شهردار رشت می خواهم که در برخی از مناطقی که مدیران بازنشسته شدند،  در مدت ۱۵ روز انتصابات را انجام دهند تا با تیم جامع و کامل کار خود را شروع کنند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا