آخرین خبرهااستان ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رضوانشهر معارفه شد

با حضور جمعی از مسوولین؛

تدبیرشرق/آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رضوانشهر با حضور محمود قاسمی فرماندار رضوانشهر، هاشم‌پور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان و دیگر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در آیین تکریم و معارفه معاون فرمانداری این شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: از آن جایی که پیامبر اعظم (ص) اسوه کامل زندگی است الگو قرار دادن سیره آن حضرت، کارآمدترین راهکارها برای مسلمانان امروزه در جهت تحقق وحدت اسلامی است.

قاسمی بیان داشت: هفته وحدت، هفته اتحاد، یگانگی و قرب بیشتر به راه و مسیر پیامبر عظیم الشان اسلام است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام در کشور هستیم که باید برای حفظ آن بکوشیم.

وی با بیان مطلب که فرصت خدمتگزاری در هر مقام و مسئولیت هر چند کوتاه را باید قدر بدانیم که در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه ما مسئولان است، گفت: همه باید با برنامه ریزی مناسب در راستای خدمت به مردم برای گره گشایی از مشکلات و خواسته‌های مردم بیش از پیش تلاش نمائیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه ما مسئولین باید در کنار مردم باشیم، تکریم ارباب رجوع را اولویت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دانست و تاکید کرد: باید با اتحاد و همدلی پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات مردم باشیم.

فرماندار رضوانشهر همچنین در پایان از زحمات آقای قربان خوشحال معاون پیشین تقدیر و برای آقای جعفر صفری معاون سیاسی جدید فرمانداری آرزوی موفقیت را از خداوند منان خواستار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا