آخرین خبرهااستان ها

اولویت کاری افزایش رضایت‎مندی مردم است|میان مسئولان لنگرود وفاق و همدلی خوبی وجود دارد

فرماندار لنگرود:

تدبیرشرق/رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرودپ با بیان این‌مطلب که یکی از راه‌های آشنایی بهتر با مسائل و مشکلات شهرستان بازدید میدانی است، گفت: بنده از ابتدای آغاز به کار در لنگرود به عنوان فرماندار این شهرستان سعی کردم که از نزدیک با پروژه ها، مدیران و بخشهای مختلف شهرستان لنگرود مانند کومله، چاف، چمخاله و اطاقور بازدید داشته باشم.

حیدری با اشاره به اینکه شناخت خوبی از بازدید این شهرستان در زمینه اجتماعی و عمران به دست آوردیم تصریح کرد: با توجه به مسایل و مشکلات شهرستان لنگرود برنامه ریزی‌های مناسبی انجام گرفته شده است و امیدوارم در مدت کوتاه مشکلات این شهرستان رفع گردد تا شاهد رضایت مردم که سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند، باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران و روسای شهرستان باید توجه ویژه‌ای برای رفع مسائل شهرستان باشند، گفت: از نظر بنده مدیران شهرستان لنگرود از بهترین مدیران و دارای توانمندی خوبی هستند و باید توجه داشته باشند که در چه جایگاهی قرار گرفته اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود یادآور شد: همه مدیران و مسئولان زمانی احساس عزتمندی خواهند کرد که برای جامعه و مردم مفید باشند.

حیدری با بیان این مطلب که در جلسه شورای اداری به همه روسای ادارات شهرستان تاکید کردم که تمام توان خود را برای رفع مشکلات شهرستان به کار گیرند، گفت: ادارات باید از افراد متخصص در امور مربوطه استفاده نمایند تا شهرستان از لحاظ آرامش و نیز برخورداری مردم از ارایه خدمات به نقطه قابل قبولی برسد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تحرک ادارات تصریح کرد: اولویت کاری همه ما افزایش رضایت‎مندی مردم است تا این سرمایه اجتماعی تقویت شود.

فرماندار لنگرود افزود: این مسئله بخشی با تلاش ما در زمینه عمرانی و رفاهی و بخش دیگر نیز با جدی گرفتن مسایل مردم به دست می‌آید که با برگزاری نشست‌های مختلف با اقشار مردم دنبال خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه وفاق و همدلی شهرستان از لحاظ شورای تامین، امام جمعه، قوه قضاییه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: امیدوارم با همگرایی و وفاق و همدلی مشکلات مردم و شهرستان را برطرف کنیم و شهرستان لنگرود از جمله شهرستان‌هایی باشد که در انتخابات پیش رو حضور حداکثری را در پای صندوق رای داشته باشد و نظام را با همگرایی عمومی خود بیمه کند.

فرماندار لنگرود با بیان این مطلب که شهرستان لنگرود مردم بسیار خوبی دارد به دیارمیرزا گفت: برای ایجاد اشتغال در این شهرستان نیاز به حضور سرمایه گذار داریم و خوشبختانه وفاق خوبی در بین اعضای شورای تامین برای فراهم کردن بستر مناسب برای حضور سرمایه گذاران وجود دارد.

حیدری یادآور شد: با ساماندهی اشتغال جوانان سایر مشکلات جوانان نظیر ازدواج نیز حل خواهد شد و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا فضای امنی برای حضور سرمایه گذاران در لنگرود ایجاد شود و برای اینکار به ادارات تاکید شده تا توقف کارهای اداری سرمایه گذاران به حداقل برسد تا سرمایه گذار کار خود را با دقت و سرعت انجام دهد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا