آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

ستاد بحران عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی است

عملیات زمستانیجلسه ستاد مدیریت بحران عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

به گزارش تدبیرشرق، جلسه ستاد مدیریت بحران عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای معاونان در سالن جلسات شهرداری لاهیجان برگزار شد.
یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان در این جلسه از آمادگی ستاد مدیریت بحران عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل های پر بارش خبر داد.
وی افزود: با توجه به تجربیات موفق سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای حوادث مختلف به روزرسانی شده است.
وی اضافه کرد: تهیه چارت ستاد بحران در دو شیفت با حضور مدیران و کارکنان شهرداری، لیست برداری از ماشین آلات ستاد و برنامه ریزی برای اجرای مانور از برنامه های این ستاد برای آمادگی بیشتر می باشد.
قیامتیون اظهار کرد: ستاد بحران شهری با هماهنگی ستاد بحران شهرستان به صورت شبانه روز آماده خدمت به شهروندان عزیز می باشد تا در مواقع بحرانی شاهد آرامش همشهریان عزیز باشیم.
وی گفت: ستاد بحران شهرداری لاهیجان از جمله ستاد های موفق در استان گیلان است که با برنامه ریزی و آموزش کارکنان و به رغم امکانات محدود توانسته عملکرد خوبی ارائه کند.

/اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا