آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد احتمال افزایش بیماران کرونایی گیلان تا ۶ روز آینده

بیماران کروناییمعاون علوم پزشکی گیلان، از افزایش ۲۵ درصدی بستری های کرونایی گیلان نسبت به دو هفته قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط دوره کمون کرونا شش روز است که در نتیجه بعد از یک هفته به اوج مبتلایان ناشی از مسافرت های هفته اخیر می رسیم.

به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر آبتین حیدرزاده، با بیان اینکه متاسفانه نزدیک به ۳۷۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری هستند، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار جدید را بستری کردیم.

وی با اشاره به کاهش بیماران ترخیصی روزانه، افزود: به دنبال افزایش مبتلایان، با کاهش ترخیصی ها به واسطه وخامت حال بیماران مواجه هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه موج مسافرت ها از یک هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: تعدادی از مسافران به محض رسیدن به استان گیلان بستری شدند.

حیدرزاده، از افزایش ۲۵ درصدی بستری های کرونایی گیلان نسبت به دو هفته قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط دوره کمون کرونا شش روز است که در نتیجه بعد از یک هفته به اوج مبتلایان ناشی از مسافرت های هفته اخیر می رسیم.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم تعطیلی ها در پایتخت احتمال ادامه مسافرت ها وجود دارد و لذا سیستم بهداشت و درمان استان به جمعیتی بیش از جمعیت استان گیلان خدمات پزشکی ارائه می کند و کار سخت است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم رعایت فاصله فیزیکی، یادآور شد: مردم در تجمعات شرکت نکنند و هر کجا هستند ماسک بزنند و فاصله فیزیکی را به ویژه با مسافران رعایت کنند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا