آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

نامزد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید سوپرمن باشد/ امیدوارم گول نخورم و به انتخابات نیایم

ریاست جمهوری ۱۴۰۰گمانه زنی ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شروع شده است و برخی از سیاسیون خود را برای این رای گیری آماده می کنند.

به گزارش تدبیرشرق ,در این میان اما بسیاری بر این عقیده بودند که محسن هاشمی شهردار تهران خواهد شد و مسند شهرداری به سکوی پرتاب او به پاستور و رسیدن به ریاست جمهوری ایران تبدیل خواهد شد. محسن هاشمی به خط بطلان را روی این فرضیه کشیده و تاکید کرد: من علاقه ای به ندارم که برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیدا شوم. با وضعیتی که وجود دارد فکر نمی کنم هیچ آدم عاقلی نامزد ریاست جمهوری شود.

ایران نیاز به سوپرمن دارد، نه رئیس جمهور

وی با اشاره به این که مدیریت در شرایط کنونی سخت است، افزود: اوضاع کشور میزان نیست و کسی که خودش را کاندیدای ریاست جمهوری می کند باید خیلی سوپرمن باشد. متاسفانه من سوپرمن نیستم.

محسن هاشمی با بیان این که ۶۰ساله ام و بازنشسته خواهم شد، گفت: بعضی از دوستان به بنده لطف داشتند آنهم به دلیل فعالیت های آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های گذشته. اما من هیچ وقت چنین چیزی را مد نظر قرار نداده ام.

فشار طرفداران برای شرکت در انتخابات

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اگر جبهه های مختلف از شما دعوت کنند هم وارد کارزار انتخاباتی نمی شوید؟ تاکید کرد: هنوز هم فکر می کنم از پس این مسئولیت برنمی آیم.

محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا برخی آخرین لحظات احساس تکلیف می کنند و به عرصه انتخابات می آیند؟ گفت: عده ای طرفدارانی دارند و به آنها فشار می آورند که در انتخابات شرکت کنند. امیدوارم بنده گول نخورم و به انتخابات وارد نشوم.

/هشت دی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا