آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

محمود فکری سرمربی استقلال شد

تدبیرشرق/سرمربی فصل گذشته تیم نساجی مازندران با قبول پیشنهاد استقلال تهران، برای فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت.

محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم نساجی مازندران با قبول پیشنهاد باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان تهرانی انتخاب شده است.

باشگاه استقلال تهران پس از انتخاب احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه مذاکرات با گزینه‌های مدنظر را آغاز کرده و از شب گذشته به صورت جدی این روند پیگیری شد.

اولین اولویت در انتخاب سرمربی جدید استقلال الکساندر نوری بود که این سرمربی پیشنهاد مدنظر باشگاه را نپذیرفت و پس از منتفی شدن حضور او در فوتبال ایران، باشگاه مذاکرات با گزینه‌های ایرانی را آغاز کرد.

جواد نکونام، محمود فکری و فرهاد مجیدی به عنوان سه گزینه نهایی از بین سرمربیان ایرانی انتخاب شدند که از این بین در نهایت فکری با دریافت رضایتنامه از باشگاه قائمشهری به عنوان سرمربی جدید معرفی شده است.

با انتخاب فکری به عنوان سرمربی باید دید او کدام یکی از مربیان ایرانی را به عنوان دستیار خود معرفی خواهد کرد. سرمربی جدید آبی پوشان فصل گذشته در نساجی با حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی همکاری داشت و با وجود سابقه استقلال این دو به نظر می‌رسد که در تیم جدید فکری هم او را همراهی کنند.

فکری ۵۱ ساله که برای ۱۳ فصل در مجموع پیراهن استقلال را در دوران حرفه‌ای خود برتن داشته است و همینطور به بازوبند کاپیتانی آبی پوشان هم رسیده بود، مربیگری را از ۱۳ سال پیش با تیم شیرین فراز کرمانشاه آغاز کرده است و از آن زمان تا به امروز نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان، شاهین بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی تیم‌هایی هستند که او در آن مربیگری کرده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا