آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

دعوای نمایندگان مجلس یازدهم سر دناپلاس

دناپلاسامام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم قوه مجریه، مقننه و قضاییه وظیفه دارند، گفت: یک‌عده از نمایندگان مجلس یازدهم به جای حل مشکلات مردم در سوار شدن به دنا پلاس با یک‌دیگر دعوا دارند.

به گزارش تدبیرشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به جنگ نیمه‌سخت اقتصادی دشمن علیه مردم ایران اظهار کرد: تمام توان دشمن روی این معطوف شده که با تشدید تحریم‌ها مردم را مقابل نظام قرار دهد.

وی دشمن را شکست‌خورده جنگ نیمه‌سخت اقتصادی دانست و گفت: بااینکه در چند سال اخیر سرو‌صدایی در کشور شد، اما نتوانسته‌اند مردم را در مقابل نظام قرار دهند و این را بدانند که مردم نظام و انقلاب خود را دوست دارند.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه از مسؤولین قوای سه‌گانه انتظار داریم برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تمام توان خود را به کار ببنند، افزود: مسؤولینی که دم از عدم‌نظارت در عرضه تولید و سوء‌مدیریت می‌زنند باید به مردم پاسخ‌گو باشند.

وی با اشاره به اینکه در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم قوه مجریه، مقننه و قضاییه وظیفه دارند و در این رسالت سنگینی بر دوش قوه مجریه است، چراکه بودجه کشور را در اختیار دارد، گفت: افزایش بی‌ثبات قیمت‌ها مردم را نگران کرده است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه خرید پراید قاتل برای جوانان به یک آرزو دست‌نیافتنی تبدیل شده، تصریح کرد: سوار شدن پراید برای مردم زمانی عار بود، اما اکنون همین پراید به یک خودرو لوکس تبدیل‌شده و قیمت آن هم پای دلار در حال افزایش است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه یک‌عده از نمایندگان مجلس یازدهم به جای حل مشکلات مردم در سوار شدن به دنا پلاس با یک‌دیگر دعوا دارند، افزود: اعتقاد یک‌عده از نمایندگان مردم در خانه ملت این است که برای بازدید از پروژه‌های عمرانی باید سوار ماشین‌های شاسی بلند بشوند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا