آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

سرپرست شهرداری رشت با خانواده شهید دجپور دیدار کرد عطائی:باید به وصیت شهدا عمل کرد

وصیت شهداسرپرست شهردار رشت در دیدار با خانواده شهید دجپور گفت: باید به وصیت شهدا عمل کرده و در راستای سیره شهدا گام برداریم.

به گزارش تدبیرشرق,عطایی سرپرست شهرداری رشت به همراه فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی رشت، سرهنگ جعفری جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت، سرهنگ داعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری،کارگری شهرستان رشت و جمعی دیگر از مدیران شهرداری با خانواده شهید دجپور دیدار و گفت و گو کردند.

  سرپرست شهرداری رشت: باید به وصیت شهدا عمل کرده و در راستای سیره شهدا گام برداریم

مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تنها به دیدار با خانواده های شهدا بسنده کنیم گفت: باید به وصیت شهدا عمل کنیم و در راستای سیره شهدا گام برداریم.

مهندس عطایی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید نسبت به تکلیف و وظایف خود به درستی عمل کنند و ان شاالله عملکرد ما به گونه ای باشد که شرمنده شهدا نشویم.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت: خانواده های شهدا ستون اصلی انقلاب اسلامی هستند

فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار اظهار کرد: خانواده های شهدا ستون اصلی انقلاب اسلامی هستند.

شیرزاد با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا بیان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان، باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج یابد گفت: همه ما موظفیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کنیم.

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است

سرهنگ جعفری جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این دیدار بیان داشت: شهدا با خدا معامله کردند و برای رسیدن به خدا از موقعیت های دنیوی گذشتند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت امنیت جامعه امروز را مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده است.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: شهدا با گذشتن از جان خود برای ما امنیت و آسایش رقم زدند و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه(س) شهرداری رشت: باید در مسیر آرمان های شهدا گام برداریم

کبری مرادی فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه(س) شهرداری رشت نیز هدف از دیدار با خانواده های شهدا را تجدید میثاق با آرمان های شهدا عنوان کرد.

وی تاکید کرد: راه شهدا همواره ادامه دارد و باید در مسیر آرمان های شهدا گام برداریم

مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های فرزندان غیور ایران اسلامی است

گلستانی مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت در این دیدار اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های فرزندان غیور ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مادران شهدا فرزندانی تربیت کردند که در مسیر ولایت گام برداشتند و ان شاالله ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

گفتنی است این دیدار با هماهنگی و برنامه ریزی حوزه مدیریت امور ایثارگران و پایگاه مقاومت حضرت رقیه(س) شهرداری رشت برگزار شد.

واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

/گیل نامه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا