آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

مالک جدید باشگاه داماش گیلان؛ اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم /بهره گیری از افراد بومی در اولویت ما در این باشگاه قرار دارد

داماشسامان سهرابی مالک جدید باشگاه داماش گیلان اظهار داشت : اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم و کار تشکیلاتی و سازمانی را میپسندم.

به گزارش تدبیرشرق ، سامان سهرابی مالک داماش گیلان در گفتگویی عنوان کرد : منتظر هستیم مالک قبلی اقدامات اداری انتقال را طبق بند ۶ ماده ۴ قرارداد فیمابین ، هر چه سریع تر به هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کند تا پس از آن برنامه هایمان را اجرا کنیم.

وی افزود : اعضای هیات مدیره و تعدادی از اعضای باشگاه را که از جمله افراد متخصص، خوشنام و صادق هستند با مشورت اهالی فن، بزرگان و پیشکسوتان انتخاب کردیم.

سهرابی خاطر نشان کرد : پس از اتمام کار انتقال، آنها را معرفی و اعلام و پس از آن باشگاه را ثبت خواهیم کرد اما اولویت من بدلیل ضیق وقت، ابتدا انتخاب و معرفی سرمربی و بازیکنان و سپس شروع تمرینات است.

وی گفت : از این پس به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و تمام تصمیمات با رای اکثریت هیات مدیره خواهد بود که من هم یک رای بیشتر نخواهم داشت . اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم و کار تشکیلاتی و سازمانی را میپسندم و دیگر بحث مالکیت و تصمیم گیری شخصی در این باشگاه معنا ندارد و همه تصمیمات با نظر و تایید اعضای هیات مدیره است و این هیات مدیره است که مدیر عامل را انتخاب میکند و مالک در چارت سازمانی و تصمیم گیری قرار ندارد.

مالک جدید باشگاه داماش گیلان ادامه داد : در  پایان هفته طی مصاحبه ای اهداف و برنامه های آینده باشگاه را از طریق رسانه اعلام و بعد آز آن امورات را با تصمیم هیات مدیره و معرفی مدیر عامل،  انجام خواهیم داد و پس از آن مصاحبه دیگری نخواهم داشت و پس از آن تمامی اخبار از طریق سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد.

وی اذعان داشت : اولویت نخست ما استفاده از پتانسیل بومی است و شرط استفاده از افراد غیر بومی صرفاً اگر به باشگاه و لباس این تیم تعصب داشتند از آنان استفاده خواهیم نمود . هدف ما از بهره مندی افراد بومی، رشد و پیشرفت جوانان با استعداد استان خودمان و برگرداندن اعتماد بنفس به این ذخیره های خدادادی است که متاسفانه طی چند سال اخیر مغفول مانده است.

شایان ذکر است ” سامان سهرابی ” عصر روز سه شنبه یکم مهرماه با امضای قرارداد مالکیت باشگاه داماش گیلان عهده دار تیم لاجوردی پوشان شهر رشت شد .

گفتنی است سامان سهرابى متولد استان گیلان است و ابتدا با رشته هاى رزمى وارد عرصه ورزشى شد و دارای کمربند مشکی دان یک رشته تکواندو است و از سیزده سالگى وارد فوتبال شد. سهرابی بعد از حضور در لیگ سه کشور با تیم سبحان رشت راهى تهران شد و در تیم راه آهن طى سالهاى ٨٨-٨٩به صورت حرفه اى به فوتبال ایران معرفى گردید.

وی با درخشش در راه آهن راهى نساجى قائم شهر شد اما مصدومیت بى موقع سبب شد چندین ماه از فوتبال دور باشد تا در بازگشت راهى جنوب کشور شود و تا سال ٩٣ در تیم منتخب جزیره کیش به فوتبال خود ادامه داد.

سامان سهرابی در سال ٢٠١۴ وارد لیگ ترکیه شد و پس از حضور در لیگ ٢ و لیگ ۴ ترکیه به فکر تاسیس باشگاه و تیمدارى در لیگهاى اروپایی افتاد و از این رو شروع به نامه نگارى و رایزنی هاى گوناگون کرد و پس از یکسال تلاش بى وقفه در اواخر سال ٢٠١٧ موفق به ثبت باشگاه سامى اسپورت در استان آنتالیا کشور ترکیه شد.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا