آخرین خبرهااستان ها

انتصابات جدید در شهرداری رشت؛ از مدیران مناطق تا معاونت شهرداری

طی احکام جداگانه ای رقم خورد؛

تدبیرشرق/ناصر حاج محمدی شهردار رشت در جدیدترین تغییرات خود در قالب مدیریت شهری ابلاغهای جدیدی صادر کرد.

مصطفی گلشنی سرپرست سرمایه انسانی شهرداری به عنوان سرپرست مدیریت منطقه ۵، مرتضی شریفی از مدیران سابق شهرداری رشت به عنوان سرپرست مدیریت منطقه ۲و مرتضی عاطفی سرپرست کنونی سازمان ساماندهی میادین و مشاغل شهری به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری منصوب شده است.

همچنین محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهر جایگزین بابک رمضانی در این سمت می شود. محمد یزدانی نیز به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی جایگزین مصطفی گلشنی در این سمت شده است.

همچنین سیده مریم رضاطبع مدیر سابق ارتباط با رسانه شهرداری به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه، مصطفى ملت دوست به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و ساسان نعمتی نیز به عنوان سرپرست مدیریت املاک و نرجس محمودی مدیر اداره حرائم منصوب شده است.

شهردار رشت در احکام خود برای این ۸ مدیر جدید شهرداری آرزوی موفقیت نموده و اعلام کرده که امیدوار است با اتکال به خداوند یکتا و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری با رعایت صرفه و صلاح شهرداری رشت و همچنین با بهره گیری از ظرفیت های موجود در زمینه پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا