آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

وضعیت قرمز برای فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر

شاهین خزر رودسرتیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر که نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند حالا در گروه بازنده‌ها به دنبال دفاع از سهمیه لیگ برتری خود است.

به گزارش تدبیرشرق، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر پس از نتایج ضعیف این تیم در مرحله اول و دوم لیگ برتر نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند و حالا در گروه بازنده‌ها به دنبال دفاع از سهمیه لیگ برتری خود است.

شاهین خزر رودسر نماینده استان گیلان به همراه دریانوردان بوشهر، منطقه آزاد چابهار و ایفا اردکان مسابقات خود را از ۱۹ شهریور به‌صورت مجتمع برای تعیین دو تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول ساحلی در شهر یزد به میزبانی ایفا اردکان برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر نماینده استان گیلان در گروه اول رقابت‌های لیگ برتر با تیم‌های فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بندرعباس و منطقه آزاد چابهار هم‌گروه بود.

این مسابقات به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار شد که در پایان رقابت‌های مرحله اول این گروه، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر گیلان با مجموع ۶ امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها بازماند.

دیدارهای رفت این گروه در بندرانزلی و بازی‌های برگشت نیز در بوشهر برگزار شد که سرانجام، تیم‌های پارس جنوبی بوشهر با ۱۸ و شهرداری بندرعباس با ۱۰ امتیاز به ترتیب با کسب عناوین اول و دوم این گروه، به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.

تیم فوتبال شاهین خزر رودسر گیلان در آخرین دیدار از دور برگشت این رقابت‌ها به مصاف تیم پارس جنوبی بوشهر رفت که درنهایت با نتیجه پنج‌بر دو برابر این تیم مغلوب شد و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سه گروه چهار تیمی برگزار شد که درنهایت دو تیم برتر هر گروه، جواز حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافتند.

پس از قرعه‌کشی بین تیم‌های برتر هر گروه مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۱۴۰۰-۹۹ در ساعت ۱۳ تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ به‌صورت مجازی با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ برتر و مسئولین سازمان لیگ برگزار شد و با قید قرعه گروه‌بندی به شرح ذیل مشخص شد:

در گروه یک تیم‌های مقاومت گلسا پوش یزد، ملوان بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و موج‌سواران ساحل نوشهر در مقابل هم به رقابت خواهند پرداخت و در گروه دو نیز تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، سپاهان سمنان و صنعت فرش حداد اصفهان با یکدیگر هم‌گروه شدند.

مسابقات به‌صورت مجتمع برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را کسب خواهند کرد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا