آخرین خبرهااستان ها

سکون و درجازدن در فرهنگ صنعت برق، فاقد جایگاه و بی اعتبار است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

تدبیرشرق/“بهمن داراب زاده” با اشاره به برگزاری سراسری مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۹۹ در صنعت برق کشور، گفت: این افتخار بدون شک با تلاش و ایثار یکایک کارکنان صنعت برق حاصل شده است و حفظ این موفقیت ، افتخار دیگری را برای صنعت برق کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود:شرکت برق منطقه ای گیلان برای عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۹۹، ۸ پروژه تعریف کرد که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، این پروژه ها با موفقیت و قبل از پیک بار به سرانجام رسید و اتمام به موقع این پروژه ها موجب شد تا تابستان امسال را با موفقیت و بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.

داراب زاده با بیان اینکه این افتخار و موفقیت، پایان کار صنعت برق نیست، گفت: سکون و درجازدن در فرهنگ صنعت برق فاقد جایگاه، ارزش و اعتبار است و فعالیت های صنعت برق تمام ناشدنی و تعطیل ناپذیر است.

وی افزود: فصلی جدید از تلاش و کوشش با آمدن فصل سرما آغاز می شود و شرکت برق گیلان با تکرار آزمون های سخت در برهه های زمانی کوتاه مدت روبه رو است. در واقع حرکت و تکاپوی مستمر و شبانه روزی با صنعت برق عجین شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تجربیات سال های گذشته در مواجهه با فصل سرما، گفت: تجربیات سال های گذشته بیانگر این است که با تغییر اقلیم پیش آمده، با فصول های سرد غیرقابل پیش بینی روبه رو هستیم.

وی افزود: باید با آمادگی کامل و آماده باش تمامی اکیپ های ستادی، عملیاتی، اجرایی و … از هم اکنون به استقبال فصل سرما برویم.

داراب زاده با اشاره به رخدادهایی که صنعت برق با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: با وقوع حوادث طبیعی همچون؛سیل، طوفان، زلزله، برف های سنگین و اخیرا هم ویروس کرونا، نه تنها فعالیت ها در شرکت برق گیلان کاهش نمی یابد بلکه تلاش و کوشش مضاعف خواهد شد و باید با تفکر بسیجی و عمل جهادی بر این وقایع غلبه کرد و به عادی سازی شرایط کمک کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا