آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

نایب رئیس شورای بندر کیاشهر: هنوز خود را یک خبرنگار می دانم

خبرنگارطاهره اجتماعی نایب رئیس شورای شهر بندرکیاشهر اظهار داشت: علیرغم اینکه امروز افتخار نمایندگی مردم شهرم را دارم اما بواسطه ۱۳ سال سابقه خبرنگاری، هنوز هم خود را یک خبرنگار می دانم.

 به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار شورای شهر و شهرداری بندر کیاشهر از تعداد کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تجلیل به عمل آوردند.

در این‌مراسم شهردار بندرکیاشهر ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جمع به تشریح عملکرد خود در مدت یک ماه و نیم حضورش در شهرداری پرداخت و افزود : ۵۳ طرح شهرداری به مصوبه شورای شهر رسیده به طرح ها نگاه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت شده است.
وی در ادامه افزود ؛ با تغییر مدیریت اجرایی شهر، تغییرات ملموس و قابل مشاهده و درک‌ است و بنده در این مدت سعی کردم از اذان صبح تا اذان مغرب در شهر و به شخصه ناظر و پیگیر پروژه های در دست اجرا هستم و تمام تلاشم این است که در مدیریت شهری عملکردم طوری باشد که شایسته ی مردم خوب و بافرهنگ شهر بندر کیاشهر باشم.
در ادامه این نشست حاتم پور باقری عضو شورای شهر افزود :خبرنگاران چشم گوش جامعه و مردم هستند. رسالت شما ارائه خبر سالم و درست هست و هرچه خبر سالم تر و‌ شفاف تر باشد  اعتماد عمومی بیشتر خواهد شد.
در ادامه طاهره اجتماعی نایب رئیس شورای شهر بندرکیاشهر اظهار داشت : روز خبرنگار را روز پاسداران قلم می نامم و علیرغم اینکه امروز افتخار نمایندگی مردم شهرم را دارم اما بواسطه ۱۳ سال سابقه خبرنگاری، هنوز هم خود را یک خبرنگار می دانم و دلم برای بوی روزنامه تنگ شده است.
در ادامه قهرمانی ریاست شورای شهر بندرکیاشهر با اشاره به جایگاه خبرنگار گفت : خبرنگاران رزمندگان بدون سنگر هستند رزمندگانی که خود در میدان رزم ، سنگری برای دفاع ندارند.
در انتها مراسم دکتر میثم سلسله خزانه دار شورا ضمن تبریک روز خبرنگار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و مشکلات و سد راه هایی را که از سمت سازمان هایی مثل محیط زیست بر سر راه شورا و شهرداری قرار گرفته بود را برای خبرنگاران تشریح کرد.
در خاتمه مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.
نایب رئیس شورای بندر کیاشهر: هنوز خود را یک خبرنگار می دانم

نایب رئیس شورای بندر کیاشهر: هنوز خود را یک خبرنگار می دانم

/حرف آخر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا