آخرین خبرهااستان ها

هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه اقدامات و خدمات دولت به مردم است

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان ؛

تدبیرشرق/شهبازی با اشاره به برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید گیلان در هفته دولت یادآور شد: امسال پرداخت تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغال به روستائیان و ایجاد صندوق های خردمحلی همچنین آموزش و نظارت مرحله ای بر طرح‌های کشاورزی در راستای اجرای بهتر آن‌ها، ایجاد ، راه‌اندازی و حمایت از صندوق‌های خرد محلی در روستاها از اقدامات دیگر این مجموعه است.

شهبازی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۲۰ طرح حمایت شده توسط این صندوق به بهره برداری رسیده است افزود:این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال راه اندازی شد که به طور مستقیم برای ۵۰ نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

وی با بیان این مطلب که پرداخت تسهیلات صندوق در کمترین زمان ممکن و خارج از بروکراسی دست و پا گیر اداری در اختیار متقاضیان قرار می‌ گیرد افزود:طرح هایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد شامل رستوران ، فراوری زیتون ، کارگاه جوراب ، تولید لبنیات ، کارگاه تولید پوشاک ، پست بانک  و ۱۴ طرح اقامتگاه بوم گردی می باشد.

شهبازی صندوق کار آفرینی امید گیلان را بزرگ‌ترین صندوق حمایتی از فعالیت‌های کارآفرینی در مقیاس‌های خرد معرفی کرد و گفت: این صندوق در راستای توسعه فرهنگ ارتباط خرد در سطح کشوری اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا