آخرین خبرهااستان ها

در پنجمین روز از هفته دولت؛ بهره برداری از چندین پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در لنگرود با حضور استاندار گیلان

تدبیرشرق/در پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار گیلان چندین پروژه گردشگری ، کشاورزی و ورزشی در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.
صبح امروز (پنجشنبه) در پنجمین روز از هفته دولت با حضور دکتر ارسلان زارع یک واحد پذیرایی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در لنگرود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
با افتتاح این مجتمع پذیرایی شش طبقه زمینه اشتغال ۲۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شد.
بهره برداری از یک مجموعه ورزشی و افتتاح همزمان ۲۰ طرح عام المنفعه از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور استاندار گیلان صورت گرفت.
این تعداد پروژه که با مشارکت شهرداری لنگرود و بخش خصوصی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده ، پنج نفر ظرفیت اشتغالزایی دارد.
همچنین سه گلخانه و هفت پروژه زیربنایی کشاورزی در چاف و چمخاله شهرستان لنگرود ، با اعتباری حدود ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .
استاندار گیلان در ادامه حضور خود در لنگرود ، از روند اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه در این شهرستان بازدید کرد . در جریان اجرای این طرح ۵۰۰ بسته معیشتی با اعتبار یکصد و پنجاه میلیارد ریال بین افراد نیازمند و کم برخوردار شهرستان لنگرود توزیع می شود.
در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.
از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا