آخرین خبرهااستان ها

مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری رشت برگزار شد

با حضور جمعی از مدیران و کارکنان

تدبیرشرق/مراسم تودیع محمدصادق رسولیان سرپرست سابق و معارفه غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان سرپرست جدید معاونت حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری رشت برگزار شد. در این برنامه علی بهارمست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت، علیرضا حسنی، سرپرست مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، نعمت پور مدیر حراست شهرداری رشت و برخی از مدیران و کارکنان شهرداری حضور داشتند.

 در این مراسم ضمن معارفه غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان به عنوان سرپرست جدید معاونت حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری رشت از زحمات و تلاش های سرپرست اسبق این معاونت در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی شد.

علی بهارمست در ابتدای این جلسه از زحمات و تلاش های مهندس رسولیان در طول دوران خدمت قدردانی کرد. سپس  به تجربیات کاری و شناخت مهندس غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان از اجزا کار در حوزه پیمان ها، نظارت و اجرایی و ….  اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تنها دستگاه اجرایی محل خدمت مهندس نیک فهم عوض شده و نوع کار ایشان همچون گذشته است، امیدواریم ایشان در ادامه فعالیت خود موفق باشند و با تفکرات، ایده ها و تجربیاتی که از گذشته دارند مجموعه شهرداری را در حوزه عمرانی یاری رسانند تا شاهد روزهای بهتری باشیم.

وی در ادامه گفت: حوزه عمرانی حوزه ایست که علیرغم تلاش های بسیار، گاهی به دلیل مشکلات مالی و نقدینگی که در شهرداری وجود دارد، اجرای امور در آن همان طور که متولیان امر در حوزه عمرانی تمایل دارند پیش نرود ولی ان شالله با توجه به درایت دکتر ناصر حاج محمدی و تلاش هایی که حوزه مالی و درآمدی شهرداری در جهت تحقق منابع مالی و تزریق اعتبارات ملی در زمان پیش بینی شده انجام میدهد و با کمک همکاران با تجربه در این حوزه شاهد اجرای عملیات و پروژه های عمرانی و ترافیکی بیشتری در سطح شهر باشیم.

در ادامه این جلسه نعمت پور رییس حراست شهرداری رشت ضمن عرض خدا قوت به رسولیان، از زحمات ایشان که فردی پیگیر، مطلع و سالم بود، تقدیر و تشکر کرد و گفت: مهندس رسولیان در بازه زمانی سی و چند ساله، صادقانه و سلامت خدمت کرد  و خدا کمک کند همه ما زمانی که صندلی خدمت را ترک می کنیم از ما به نیکی یاد کنند و امیدواریم حضور مهندس نیک فهم در این جایگاه که فردی پیگیر، پا به کار، مطلع و با پیوست سوابق خوب هستند نیز منشا اتفاقات خوب باشد.

علیرضا حسنی نیز در این جلسه از زحمات و خدمات صادقانه مهندس رسولیان در طول دوران خدمت تشکر کرد و برای مهندس نیک فهم خوب روان آرزوی موفقیت در جایگاه جدید نمود.

در این جلسه مهندس رسولیان با بیان اینکه به دلیل عشق به کار ، هیچگاه احساس خستگی نکرد گفت: شهرداری اولین جایی بود که بعد از فارغ التحصیلی برای کار به آن مراجعه کردم و همیشه بدون هیچ گونه گرایش سیاسی کار نمودم چرا که فکر می کردم اگر تمام وقت و انرژی خود را صرف کار در شهرداری کنم باز هم وقت کم خواهد بود و دیگر زمانی برای دخالت در امور سیاسی باقی نخواهد ماند. وی لذت خود را در طول دوران خدمت در رضایت و خدمت به مردم عنوان نمود و گفت شهرداری رشت نیازمند مدیرانی است که پروژه های پسماند، زباله سوز، پاکسازی رودخانه ها و بسیاری از پروژه های دیگر را که مورد انتظار مردم این شهر است را پیگیری و دنبال نمایند.

وی در پایان از مدیریت جدید توجه و رسیدگی به نیروی انسانی و کسب رضایت نسبی آنان را خواستار شد و گفت: با قدرشناسی و کسب رضایت نسبی نیروی انسانی، پیشبرد و پیشرفت امور و پروژه ها را شاهد خواهیم بود.

غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان در این جلسه به بیان انتظارات خود از پرسنل این حوزه پرداخت و گفت: هرکس باید در حوزه شرح وظایف خود در جهت ارتقاء سطح خدمات، برنامه داشته باشد و جدای از برنامه های مرکز که ما مکلف به انجام آن هستیم، می بایست اکنون در مقام کارشناس، مسئول و معاون با وجدان کاری هر آنچه در توان داریم به انجام برسانیم و در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات گام برمی داریم.

وی ابراز امیدواری تا در کنار سایر همکاران و با تجارب یکدیگر انتظارات به حق مردم را برآورده نمایند و افزود: ان شالله بتوانیم از علم، تجربه و سابقه درخشان مهندس رسولیان  بهرمند شویم و زیر سایه خداوند و کمک آقا امام زمان (عج) و آقا امام حسین (ع) بتوانیم با عنایت خداوندی برنامه ها و پروژه ها را به پیش ببریم.

وی در پایان پیمانکاران را اهرم اجرایی این حوزه خواند و گفت: پیمانکاران به نوعی همکار ما هستند اما این همکاری و تداوم این همکاری و یا تعدد پروژه هایی که با ما دارند نباید باعث شود تا به لحاظ کمی و کیفی نسبت به پروژه هایی که اجرا می شوند، به دیده اغماض بنگریم و پرسنل ناظر ما حتما باید اشرافیت داشته باشند تا پروژه ها در زمان بندی خود و با کیفیت تعریف شده انجام شوند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا